Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Weet niet wie hier care heet maar je hebt gelijk, ze hebben wel de oplage gelimiteerd, dus ze blijven wel echte limited editions

2 likes

Ah, na 12 jaar forum heb ik juist een liefde voor HF limiteds. Nu wordt het voor mij eerder een meistersinger.

5 likes

Goed lezen. De eerste batch is “limited to 50”. Dat betekent alleen zoveel als “we beginnen met 50”, maar geeft je het gevoel een limited te kopen. Als er daarna nog 250 gemaakt worden, zoals eerder op FB stond, heb je daar niet zoveel aan.

4 likes

Zonder nummering op de caseback.

Ga jij gewoon lekker je 50+ horloge dragen straks. :ok_hand::rofl:

1 like

Plus alles moet in één keer betaald worden. Het voordeel van de hfle is dat je gratis kan betalen in termijnen :joy:.

2 likes

Goedemorgen Jaap, alles goed?

Besloten is om de Quattro op 50 te limiteren. De tekst over een eventuele vervolgbatch is dan ook weggehaald. Goed opgemerkt van je, bedankt!

Fijne dag.

Gr. Hans

8 likes

Dat is precies de gedachte. De Quattro alsnog aanbieden voor dezelfde lage prijs.

6 likes

Mag/mocht jij wel jokken van je moeder?.. :stuck_out_tongue:

2 likes

Goeie actie, @BG1. Ik was de draad een beetje kwijt, maar dankzij jou weet ik 'm weer te vinden. Leuke actiecode ook. 't Kan zo maar eens zijn dat ik de Subdelta Quattro limited ga bestellen. Even een paar nachtjes over slapen.

4 likes

Moet je wel opschieten hè. Kan maar tot einde vd maand met die code. Ik heb hem ook net besteld.

2 likes

Genk (B) Juwelier Kim Maessen

4 likes

Gaat lekker, dank! Met jou ook?

Goed om te zien dat ie tot 50 wordt gelimiteerd, netjes :ok_hand:

5 likes

Worden ze genummerd? Mag ik 12 dan?

1 like

Gaan we nog bepalen tzt maar je voorkeur staat genoteerd :wink:

3 likes

Kunnen jullie dit soort berichten over deze voormalige HFLE kandidaat ergens anders plaatsen en niet alle topics op deze manier vervuilen? Thanks :slight_smile:

9 likes

Je bent hier lid sinds 8 Augustus 2018 he.
:sunglasses:

Onder een andere naam sinds oktober 2006.

1 like

Goed idee.

1 like

Kan ie straks naast die fraaie Enzo Mechana bij jou in de winkel als iemand 'm verkoopt :wink:

1 like

Niet online maar bij strego nieuwegein

10 likes