Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Is Watch2day Nederlands?

Yes zit in Amsterdam. Maar behalve af en toe wat overpriced Seiko’s bieden ze vooral spul aan waarvan ik ver weg zou blijven


5 likes

Ja.

maar met “horlogevandaag” breek je niet door :slight_smile:

Keizersgracht, Amsterdam

1 like

https://www.amazon.com/Seiko-Japanese-Automatic-Stainless-Casual/dp/B001AE9XS0/ref=redir_mobile_desktop?encoding=UTF8&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&qid=1541357461&ref=sxts_1&sr=1

Hier is ie weer, sarb035

1 like

geen invoerkosten?

1 like

Nee, geen invoer kosten

Je bedoelt, tot nu toe geen invoerkosten. Het blijft een loterij.

1 like

dat dacht ik al. Dank je wel @anon50762135EV

2 likes

O?

2 likes

22%, klinkt realistisch.

1 like
4 likes

Ah, ik zat in de war, ik dacht dat die invoerkosten over amazon ging, maar het ging over eglobal. Ener en Exer even door elkaar gehaald :slight_smile:

1 like

Of het nou van Amazon, eBay of een webshop komt, de kans is levensgroot dat je BTW en invoerrechten moet aftikken, wanneer je iets van buiten de EU haalt. Bij eGlobal gaat het (net als vroeger bij Creation Watches) voorlopig nog (vaak) goed, maar dat gaat ook niet eeuwig zo door natuurlijk.

2 likes

:point_up_2: Klopt. Ik heb dit jaar drie horloges via Ebay gekocht. De eerste twee kwamen in een dun doosje, op Ă©Ă©n was “gift” gezet. Niks geen extra kosten. De derde kwam compleet met doos en alles en zat dus in een grotere doos. Douane getriggerd en 35 euro bijbetalen bij Postnl. Waar de dame van dienst me vertelde dat mensen soms heel kwaad waren dat ze moesten bijbetalen. Hoe suf kun je zijn.
Overigens laatst iets voor 23 euro bij Ali gekocht. Hadden ze op de doos gezet dat de waarde 10 dollar was. Wat wellicht klopte, maar in ieder geval ook hier geen extra kosten.

3 likes

Ik denk dat ze de komma verkeerd hebben geplaatst. :wink:

1 like

I read you. Maar dit was zo’n tangetje waarmee prutsers met twee linkerhanden zoals ik ook stalen bandjes van hun horloge kunnen krijgen, zonder dat dat de halve avond kost en derhalve kostbare tripel/quadrupeltijd. Zo’n ding zal vast wel een euro of 2 aan Chinees materiaal en een cent of 20 aan Chinese arbeid kosten.

3 likes

Zo’n pincet? Werkt dat een beetje goed?

I read you.

2 likes

Ja dat werkt wel.
Laat ik het zo zeggen: ik heb met Ă©Ă©n tooltje een half uur zitten zweten om een stalen band op mijn horloge te krijgen. Daarna drie kwartier om het er weer af te krijgen, want staal geeft niet mee dus zogauw je die springveer eruit hebt zit het bandje scheef en dus vast. Uiteindelijk maar naar de juwelier gegaan.
Met dat tangetje lukte het me met enige moeite en mijn lenzen uit (anders kan ik niet van dichtbij kijken) in een paar keer om beide veertjes tegelijk in te drukken en de band er vanaf te wippen. Erop zetten kostte iets meer moeite maar lukte wel.
En ik ben een onhandige pennenlikker die net een lamp kan indraaien, dus een handige rakker als jij die continu aan zijn eigen horloges knutselt moet dit met de ogen dicht en een glas in de hand kunnen.

3 likes

Haha thanks!

Ik ga ook maar eens zo’n tweezer bestellen voor de solid end links. Dat blijft soms een gehannes.

Haha dat lukt me met een Bergeon tool ook wel :joy:

4 likes