Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Heb zelf zoiets als deze, maar met 3 sets inklapbare lensjes en LED lamp. Toch iets comfortabeler dan zo’n Ali ding.

1 like

Gaaf. Daar zou ik op zaterdag gewoon mee over straat gaan. Boodschappen doen. Door de stad wandelen. Heerlijk.

11 likes

Babe magnet for sure.

3 likes

Voor onder het donzen dekbed? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kun je tenminste wat zien als je neerdaalt in die donkere spelonk…

4 likes

Fixed that for you.

2 likes

Tja, wat zal ik zeggen, messen genoeg, horloges trouwens tegenwoordig ook, alleen niet zo’n mooi diplay-valet…:thinking:zouden ze die ook voor 10 messen en 20 horloges hebben?? :joy::rofl::joy:

1 like

Ik mag mij in zo’n 15 hoogwaardige keukenmessen en drie zakmessen. Niks verkeerd aan een paar messen. :grinning:

1 like

Martu Leather - On Black Friday, November 23, take 30% off sitewide with code martubf2018.

mn straps 15% korting met black Friday!!!

1 like

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Je hebt gelijk… Geen Burgerlijk Wetboek
BWB-ID: BWBR0008804 (Basis Wetten Bestand ID)
Wet wapens en munitie (WWM)
check :sunglasses:

Klopt, heb er zelf al twee besteld :ok_hand::sunglasses:

-30% op horlogebandjes vandaag:

https://www.cheapestnatostraps.com

Hudsons bay heeft op de site onder black friday wat (kleine) kortingen op oa Hamilton, certina en seiko.
https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/sale/heren/accessoires/?taxonomyKey_filter=30bf6273d6fcae4ac26cdd54f18d807f

Beetje opletten bij cheapnatostraps.
Ik bestelde 5 Nato’s, bij de afrekening bleek er een Nato verdwenen uit mijn basket. Gevolg : korting mislopen.

Geen rechtzetting gekregen via mail.

Nog nooit problemen gehad met hen, zelfs enkel positieve ervaringen.

Zo heb ik eens een lederen bandje beschadigd bij het monteren… Er zat weinig plaats tussen het horloge zijn behuizing en de springbarpositie waardoor ik het bandje beschadigd heb, mijn fout dus door geen ervaring te hebben.

Terug mogen sturen en kreeg direct mijn centen terug. Dat is service!

DE 30% korting moet je zelf ingeven voor het afsluiten van de koop (BLACK).

De korting voor het kopen van 5 horlogebandjes (20%) gaat normaal vanzelf en zie je direct in je mandje zelfs voor het afsluiten van de koop (maar op letten sale artikelen tellen niet mee voor die 5).

Begrijp me niet verkeerd, ik heb er ook wel eens een bandje gekocht. Maar met deze mate van korting en dan nog winst kunnen maken? (anders geef je toch wat minder procent extra korting)

Ik begin dan wel (ethische) vragen te krijgen m.b.t. het gebruikte leer, de dier- en milieuvriendelijkheid daarvan en hoe dit zo goedkoop te realiseren is. Een Colareb kost je 80 euro maar dan weet je wel dat het veg tanned leer van een goede bron is. Voor mij geen CNS meer.

3 likes