Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Volgens mij nog niet gepost hier: (en ik vind de SPB077 erg fraai, maar toch ga ik hem niet kopen :wink: )

1 like

Zeker een aanrader evenals zijn broertje de SPB051/51mas

3 likes

Een prachtige Heuer Cortina in uitstekende conditie.

11 likes

‘New Day wheel (still come with old day wheel, so the picture is old and the day wheel is replaced).’

Magoed nieuwe foto’s zijn dan toch het minste :roll_eyes:

1 like

Exact. Ik zou hem zo niet eens te koop aan durven bieden.

Da’s nou een echte limited edition day wheel :kissing_heart:

Verkoper heet expertswatches, nou die heeft gelijk mijn volle vertrouwen :+1:

Leuk toch? Sommige verkopers zijn er echt voor onze LOL :joy:

Izze simpel: hij heeft zijn fototoestel en telefoon verkocht om een nieuwe day-wheel te kunnen kopen.
En kon toen dus geen nieuwe foto’s meer maken.
Dat jullie dat niet snappen

1 like

Ik zie anders een mod markt… handgescheven day datum schijven… de Datevinci mod.

2 likes

Hamilton Ventura voor de liefhebber?
https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/p/hamilton-ventura/2000008312?v=3000017353

Voor de geïnteresseerden, Meranom heeft de amphibian se020b33(gele dial) op voorraad. Gele bezel erbij en je hebt een mooi geel horloge. Horloge staat niet in de webshop. Bezel wel.

Als je interesse hebt hun even een berichtje doen.

Gassan Sale!
Veel Eterna(ca.15), Tag (3), Louis Erard(4),Montblanc, Pequinet.

Behoorlijk aantal met 50 procent korting.
Serieus!

https://www.gassan.com/nl/sale/horloges?numberofitems=24&sorting=pd&page=1

1 like

Die Super KonTiki ziet er toch wel mooi uit voor dat bedrag :smiley:

2 likes

Ze geraken die dingen aan de straatstenen niet kwijt, elke koopjes periode komt ie terug aan deze prijs.

Lelijke heruitgave als je het mij vraagt, brrrr.
Eterna is nu eens echt een merk met dé heritage, maar dezer dagen doen ze 0.0 interessants.

3 likes

Misschien kunnen ze dan meteen de chronowijzer fixen die niet op 0 staat als hij er weer af gaat. :joy:

Ook in het blauwe deel moeten er 46+ upjes aan te pas komen om een Eterna te kunnen verkopen

1 like

Ik blijf het een heel mooi horloge vinden. En wat mij betreft is het blauwe gedeelte hier geen maatstaf voor wat een mooi horloge is, meer voor wat een veilige aankoop is.

2 likes

De Eterna die hier al geruime tijd te koop staat vind ikzelf een zeer fraai horloge, echter het formaat is voor mij en ik denk voor velen met 46mm te fors.

1 like

Ah, Ik bedoelde het horloge bij Gasan. Maar die op het forum vind ik ook mooi, en inderdaad te groot ook voor mijn polsen.

1 like

Hij is volgens mij 45mm en heeft een beetje dezelfde afmeting en kastvorm als de Seiko Turtle, die wel aardig in trek is.

Massdrop heeft nu voor 329 dollar de Glycine Combat Sub. Nog een paar dollar goedkoper dan via ebay en ook maar 5 dollar voor de verzending (20 op ebay). Ik denk dat de invoerkosten ook wat lager liggen, want via ebay willen ze daar vooraf al 100 dollar extra voor…terwijl dat toch wat hoog is .

Voor 295 euro (ex invoer) heb je dan gewoon een zwitsers klokkie met ETA uurwerk.

2 likes

Casio liefhebbers opgelet:

https://watch2day.nl/deal/casio-retro-vintage-a168wg-9e