Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Voor een leuk prijsje 227,04€ voor prime abonnees :grin:

Hier klik hier

Iemand nog een blauwe Certina Aqua DS automatic nodig voor de helft van de prijs?

C0134071704100-433x472

https://juwelierluitjens.com/sales/CERTINA-AQUA-DS-ACTION-AUTOMATIC-DIVERS-C0134071704100-SWAISS-MADE?limit=50

9 likes

Dat is toch een vrij standaard prijs? Op leer vind ik het niet echt een goeie deal.

:hushed:

45mm
:expressionless:

1 like

Inderdaad, 45 mm. Maar het is ook een Duiker, géén dresswatch.

1 like

Tempting… lug to lug net even te veel vermoed ik. En lugs 21mm… :man_shrugging:t2:

2 likes

Ik had echt verwacht dat de prijs van dit horloge rond de 120 euro lag🤔 viel dat even tegen😅

Is een automatic Certina :slight_smile:
Ik vind 390 een zeer nette prijs.
Ding is wel véél te groot.

3 likes

Misschien is ie 43 mm ?
Het is altijd geneuzel met die mm, met of zonder kroon.
Hier is ie 100 euro duurder, maar wel kleiner…

Ja dat zal maar ik ken de prijzen van die horloges niet😅

Waar vind je een swiss automaat voor 120? :wink:

1 like

Marktplaats?

2 likes

Ja hoor, soms zelfs een Folex Submarooner voor 50 piek

6 likes

Tja, aanbieding… in elk geval een gezocht model dat weinig wordt aangeboden. Het zou gaan om een nooit gedragen Tissot PR 516 GL Heritage automatic in blauw.

Het merkwaardige is alleen dat deze verkoper hem op eBay aanbiedt voor Nu Kopen € 575 en tevens op een iets ouder aanbod voor Nu Kopen € 699 en mogelijkheid Voorstel Doen.

Naar mijn idee apart om eenzelfde horloge tegelijkertijd 2 maal aan te bieden.

image

Voor de modders onder ons!

1 like

Dat ben ik recent ook tegen gekomen, zelfde horloge werd 2 keer aangeboden.
Zelfde horloge zelfde aanbieder alleen was er een zeer groot verschil in prijs, ik heb op buy now geklikt bij de goedkopere :stuck_out_tongue_winking_eye: maar is toch wel een raar fenomeen.

Bij Caraat in Nieuwegein:

3 likes

Ben niet zo van watch2day maar zag toch wel een leuke aanbieding voorbij komen.

Als ik het geld nu had liggen zou ik zo in de auto stappen om hem te passen :wink:

Hoewel ik eigenlijk hoop dat de toekomstige GPS modellen, zowel van Seiko, Citizen als Casio, kleiner worden.

1 like

Altijd een goed idee om het pittoreske Nieuwegein te bezoeken :grin:

Dit zijn niet de kleinste nee. En voor mijzelf ver boven budget. Ik had wel het idee dat het op zich een aardige aanbieding is. Voor de liefhebbers dus.

1 like