Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Van deze site gaat mijn Virusscanner over de flos!!!
Be aware!

Ja, of @25tien ?

Hmm, m’n cappuccino smaakt ineens heel anders … :expressionless:

1 like

Ook een heel fraaie aanbieding weer :grin: Lekker maatje ook met 300mm
https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1203632873-panerai-luminor-marina-300mm.html?c=15756d85e42edc07212de3e9203cbb39&previousPage=home

Ik zag gisteren op t forum iemand voorbij komen die een Sarb033 voor 240 euro inclusief verzending heeft kunnen halen, mede dankzij die code. Dus het lijkt er op dat t overal toepasbaar is

1 like

Ja joh. De aanbieding is verlengd tot de 15e.

Ik heb zojuist ook een horloge gekocht via Ebay.

Totale prijs incl PayPal betaling en gratis verzenden was 695.

15% korting zorgt voor de maximale 100 euro korting. Lekker hoor (voor een JDM horloge).

3 likes

Hier nog een leuke Turtle aanbieding op ebay, die 15% korting is hierop ook toepasbaar, heb het net zelf gechecked.

Welliswaar afgeleverd in mei, dus geen volle garantie meer maar wordt verkocht als nieuw/ongedragen:

http://www.ebay.nl/itm/Brand-New-Mens-SEIKO-PROSPEX-TURTLE-AUTOMATIC-200m-DIVERS-WATCH-SRP773K1-/382148481643?hash=item58f9d3126b:g:kXQAAOSw6ShZWRwq

A joh. Schijt aan hebben :rofl:

1 like

Zo dat was heel snel! Wie heeft hem gekocht? :sunglasses:

Wow, mijn eerste dichtgevlagde bijdrage hier op HF, dat ik dit nog mag meemaken in de nadagen van mijn HF carrière

Nu hoor ik er pas écht bij natuurlijk :wink:

2 likes

En terecht! Gadverdamme, jij viezerik!

1 like

Geen vlag van mij hoor, Kan me niet goor genoeg zijn :roll_eyes:

1 like

Jup, it’s me. 035 by the way.

Ik sta er van te kijken dat het nog maar je eerste is.

4 likes

Wie heeft die turtle nou gekocht/gescoord? 2 min na het posten van mijn link was die al gelijk verkocht. :tada:

Smerig is het zeker, maar ik moest toch stiekem grinniken. :joy:

1 like

Ach, wie ziet dit nu niet dagelijks? :grimacing:
Maar ‘nadagen?’ Watsgeburt??? :man_shrugging:

1 like

Me too !
En vlaggen doe ik nooit.

Haha. Ik zal de mensen die hebben gevlagd per PB nog even een foto van een mooie dame sturen, als goedmakertje. :wink:

1 like

Shit, had ik nu ook maar gevlagd. :wink:

2 likes