Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

De afwerking van een Ginault is beter dan die van een Semenmaster.

Oh no he didn’t

Ja. Dat zei ik.

9 likes

Ik noem het beestje maar bij zijn naam.Ze hebben zelfs de band en sluiting gekopieerd enige wat ontbreekt is de Rolex kroon…:confused:

:joy:

1 like

:joy::+1:

laat maar

Heb je nog een goeie aanbieding gezien, want volgens mij gaat dit topic daarover… geneuzel over of iets een “homage”, fake, of een “neppe” is, hebben we genoeg topics over toch?

Zo’n 75 keer per dag.

Niet iedereen wil zo’n vrijgevochten mannentafeltje met van die standaard kutmeuk erin en een fucking zakmesje en zonnebrilletjes ernaast alsof je 16 bent.

Zie je wat ik doe hier? Anders zal ik het zo wel even voor je benoemen.

En toch zijn er mensen hartstikke blij mee. Wat zegt jou dit?

28 likes

Dan wel ja, maar volgens mij reageer ik op de reacties er boven. :nerd_face:

1 like

Zekers, scheelt weer 9.5k, niet dat ik geen rolex wil^^

9 likes

Ehh ok. Ik zei daar niets over, maar dank voor deze info. :joy:

1 like

:joy:

Steinhart is ook intens kut

5 likes

I know, het was meer voor @RLC.

Iemand op Whatsapp zei het prachtig en ik ben het volmondig hiermee eens.
@RLC blijft zo hard het populaire onderbuik gevoel roepen, ik heb al meer dan een half jaar zijn eigen mening niet meer gelezen

Ralph, ik houd er niet van om mijn pijlen op één persoon te richten, maar vent, als iedereen zoals jij gaat praten in elk topic houden we geen forum meer over. Die opmerkingen om de haverklap voegen minder dan niks toe.

Ik zeg toch ook niet elke dag tegen je;

Ralph, ik heb het geld om alles in je collectie te kopen, maar ik heb er op een verdwaalde SKX na geen enkele van. Waarom niet? Omdat wat jij “klassiek” noemt voor mij net zoveel uitstraling heeft als een versleten geitenwollen sok van een random bejaarde in een verzorgingstehuis".

Ik laat je nu niet in je waarde.

Dus ik ga je netjes en publiekelijk vragen; wil je alsjeblieft wat dimmen in al die topics? Als je zelf nou topics maakt over hommages om daar te ventileren, prima. Dan kunnen mensen het tenminste negeren als ze het willen.

Nu niet.

34 likes

Point taken :+1:

18 likes

Sarb033 weer te verkrijgen op Amazon

2 likes

Die rlc is een beetje … tsja… nogal… heel erg…
Nou ja, laat maar.

Het punt was gisteren duidelijk. No reason to dwell on the past.

7 likes

Zand erover (=quartz)

2 likes

-45% met code “sale45”

Zelf geen ervaring mee maar ziet er zeer goed uit, voornamelijk de sale-sectie

Kan ik zeer aanbevelen. Het is mijn “ex”

1 like