Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Leuke aanbieding van een “retro” bij kijk2vandaag:

Voor nog geen € 33.

1 like

Top bedankt voor het delen heb hem gelijk besteld voor dat geld :money_mouth_face::money_mouth_face:

1 like
6 likes

Heren, een Montblanc voor 1099 USD. Ben ik nou gek of is dit een erg scherpe deal voor zo’n horloge, los van de 25% douane kosten? En/of heeft Mont Blanc moeite listprijzen vast te houden?

Seiko 7a28-7049 (South African Airforce uitvoering) voor EUR 425

2 likes

DC-4 of de Purist voor $570,- (+ship en import natuurlijk). Toch niet zo slecht dacht ik.

Bij Hudson’s Bay Almere is de Padi mini turtle nu met 30% korting.

1 like

-50%

Voor een ‘nieuwe’ 1521 toch zeker interessant:

https://uhrforum.de/threads/squale-50-atmos-blue-1521-026-blu-mesh-leder-12-2018.377449/

1 like

Mooi horloge, maar let op: dit is niet de SAAF uitvoering. Dat is model 7040 met AFxxxxx gravure op case back. Deze heeft geen gravure, heb foto opgevraagd.

Voor meer informatie zie ook:

2 likes

Glycine direct heeft veel betere aanbieding via eBay.
Betrouwbaar adres en snelle levering.

1 like

Dan hebben we een verschillende interpretatie van ‘beter’ :wink:

Via Ebay bij glycine-direct kost de GMT $799,- en komt er door Ebay volgens hun wereld wijde verschepingsformule maar liefst $226,- aan import bij. De Purist kost $625,- en $178,- aan kosten.

Apart ik zie de purist staan voor $ 479

1 like

Dat is meen ik de 39mm

1 like

Klopt, heb zelf een 42 mm variant gekocht.
Niet handig misschien als ik hem ooit wil verkopen maar ik heb € 317 betaald ex import.
Totale kosten was ongeveer €420 inclusief. verzending en import.

2 likes

Seiko Prospex SRPC91K1 Save the Ocean voor 319,99

https://www.eglobalcentral.nl/seiko-prospex-srpc91k1-save-the-ocean-heren-horloge-blauw-zwart.html

2 likes

Ik heb deze niet nodig, waarom heb ik hem dan toch in mijn mandje gedaan

Must resist :crazy_face:

1 like

Ehm…#YOLO!

1 like

Ja maar Damasko en sparen ,want anders weer verder van mijn doel verwijderd.Maja wel een dikke 100 euro goedkoper als hier in het blauw.Heb ik NOG een duiker nodig?

MUST RESIST :joy::joy::joy:

1 like

Herkenbaar, volhouden dus!! Weet er alles van, spijt, spijt, spijt :sweat_smile: :

1 like