Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

https://www.verlinden.tv/juwelier/6/horloges/11683/oris-or-0173376534154-07

2 likes

Deze zijn ook niet gekā€¦

2 likes

Klopt, die 42mm blue zou ik gelijk kopen als ik op zoek was.

Ik heb ooit gezegd dat 'ie absoluut terug kwam, maar heb er nu geen zin in & doe niet meer aan impuls. :innocent:

1 like

Mooie prijs, al is de oude prijs met flink wat korrels zout te nemenā€¦

Spotgoedkoop

//eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nety//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netšŸ‘//eu1.dh-cdn.net

1 like

@Selie

2 tot 3 jaar kan het ook zijn, Selie.
:wink:

De Saturation Diver van Orient is er weer:

2 likes

Seriouswatches gaat wel heel low vandaagā€¦ een Edox voor nog geen ā‚¬270,-

Dit is wel een nette prijs voor zover ik snel even heb kunnen zien.

2 likes

Het is dat ik nu geen cash heb:

4 likes

En al uitverkocht! :sunglasses:
Is dit gewoon een lokker, of was er maar een exemplaar in voorraad?
Bij Watch2Day, een tijdje geleden nog wel gezien.

1 like

Je reageert 4 dagen later op een 1dayfly aanbieding, kan wel zijn dat ze dan nĆ©t uitverkocht zijnā€¦

Overigens kan ik je dit horloge wel afraden, is in het echt wel wat matig qua materiaalgebruik en ook qua kwaliteit.

Ik heb er 1 gehad en het uurwerk liep steeds vast, nieuwe gekregen, 4 maanden later hetzelfde probleem, ook op internet veel reacties met dezelfde klachten gevonden.

3 likes

1 like

Dat zou ik niet weten maar ik denk niet dat het een lokker is. Dit was 4 dagen geleden en volgens mij zijn het altijd resten bij die aanbiedingssites. Dus verwacht geen enorme voorraad.

Was wel een leuk horloge voor het geld maar voor mij toch weer te groot. Maar je hebt nog een Invicta toch? Dus die beater heb je dan al :wink:

Edit: zie nu net pas de ractie van @Lempke was toch een prul :joy:

1 like

Iemand nog een gratis srp777??

Uiteraard to good to be true en Je gaat er niet mee wegkomen, maar toch grappig om tegen te komen.

Voor die prijs kun je m niet laten liggen.

1 like

3ā€¦ 2ā€¦ 1ā€¦ ā€˜verplicht om te leverenā€™ ā€˜koopovereenkomstā€™ā€¦ blablabla

:no_mouth:

1 like

Borealis heeft nieuwe isofrane achtige straps. Deel het even hier aangezien er veel liefhebbers zijn:

1 like

Er staan voorwaarden in dat de koper zich vooraf moet laten informeren of de gepubliceerde prijs daadwerkelijk billijk is, aangezien het een onwaarschijnlijke aanbieding lijkt. Je wordt als koper geacht te weten dat zoiets dergelijks een human error is, waardoor de overeenkomt door de verkopende partij nietig kan worden verklaard.

1 like