Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

420 US Dollar voor deze bronzen Glycine Combat Sub. Niet slecht als je het mij vraagt. Verschillende kleuren beschikbaar ook, incl blauw

1 like

Dit mag je niet meer doen hoor. Het is verwarrend, ik zit het terug te lezen en denk ??? Christopher Ward?
Hij heeft een Seiko gekocht toch?

Maar het kwartje is gevallen :joy::joy::joy:

2 likes

Heb geen idee van de prijs hier maar bij Massdrop moet je wel ongeveer 23% erbij optellen aan invoer en btw

Eindelijk… pffw :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hier betaal je hem rond de 800 euro op de grijze markt… :wink:

1 like

Dan is het een leuke meepakker ja!
Vind de combat sub een cool horloge maar zo grooooooot voor mij. Zo jammer dat er veel horloges zijn die echt mooi zijn maar niet de juiste voor mij.

Scheelt ook een hoop geld, dat dan wer wel :slight_smile:

1 like

Ik begrijp je zeker, maar vind 42mm wel meevallen voor een duiker.
Al moet het je passen natuurlijk.
Ookal ben ikzelf geen grote duiker fanaat (Seiko’s,enz), toch vind ik deze echt wel een mooi model.

Ik zou zelf voor de olijfgroene versie gaan van dit model, past lekker met het brons en dan vooral het gepatineerd brons op termijn. Deze dus:

Maar andere kleuren zijn ook wel mooi

4 likes

Zeker erg mooi maar ik ga alleen nog maar kleiner dan 40mm.

De sweetspot is 36-38mm dat vind het mooiste staan bij mij. Eigenlijk vind ik 39 de max voor mijzelf.

3 likes

Orient Bambino Automatic Watch
$109.99

1 like

Gaaf horloge en was zeer comfortabel om te dragen, echter dat combat had voor mij niet op de plaat gehoeven. Komt een beetje knullig over voor mijn gevoel.

1 like

Ik haat sites waar ik eerst met de billen bloot moet om daarna pas te mogen winkelen…

4 likes

Die bronzen zien er wel mooi uit ja, de "normale"combat subs heb ik een maand terug voor 329 dollar (+5 verzending) besteld bij massdrop. Ik kan hem morgen ophalen met 73 euro douane kosten erbij… totaal dus minder dan 370 euro en aan deze kant van de plas zie ik ze nergens onder de 750 euro

1 like

Net deze Oriënt gekocht voor 143,- en free shipping.

https://www.creationwatches.com/products/nl/index.php?main_page=product_info&cPath=252&products_id=4083thumbnail_set0p003w0_20

8 likes

2749€, volgens mij een nette prijs, hoef je niet meer af te dingen…
Wel even goed de wijzerplaat controleren bij ontvangst (serieus) blijken soms oneffenheden op voor te komen.

1 like

Weer 10 tot 30 % korting op alle zenith horloges bij reuter in amsterdam .

3 likes

30% op Meistersinger

Misschien wel handig om te zeggen waar dit is?:smile:

2 likes

Je moet even de gps coördinaten uit de foto halen :joy:

Die worden automatisch gestript door het forum :wink:

2 likes