Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Niet echt waardevast…

1 like

Over een weekje te vinden in het blauwe gedeelte voor €700 wegens “geen klik” :yum:

15 likes

Tja, ik wil niet zeggen dat een kleine €1700 niets is. Maar voor een stalen Polerouter met zwarte wijzerplaat (no-date) en een verse service is het best gunstig eigenlijk.

4 likes

Het is niet mijn smaak maar wie weet heeft een ander wel interesse.

zojuist besteld!

de Seiko Flightmaster SNA411p1

met de code NEWYEAR komt die op 157 euro :slight_smile:

https://www.creationwatches.com/products/seiko-quartz-262/seiko-pilots-flight-alarm-chronograph-sna411-sna411p1-sna411p-mens-watch-906.html

kiezen voor de verzending zonder DHL maar per post, dan heb je geen invoerrechten.

6 likes

In principe wel hoor, wel of geen invoer en BTW betalen heeft te maken met de waarde van een pakketje en niets met de verzendmethode…

Via crwationwatches post methode is de ervaring dat je die dans gelukkig ontspringt.

Duurt alleen 2 weken.

1 like

Heb dezelfde ervaring met DHL. Het heeft meer te maken met wat/ hoe CW op zijn pakketjes zet :wink:

420 US Dollar voor deze bronzen Glycine Combat Sub. Niet slecht als je het mij vraagt. Verschillende kleuren beschikbaar ook, incl blauw

1 like

Dit mag je niet meer doen hoor. Het is verwarrend, ik zit het terug te lezen en denk ??? Christopher Ward?
Hij heeft een Seiko gekocht toch?

Maar het kwartje is gevallen :joy::joy::joy:

2 likes

Heb geen idee van de prijs hier maar bij Massdrop moet je wel ongeveer 23% erbij optellen aan invoer en btw

Eindelijk… pffw :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hier betaal je hem rond de 800 euro op de grijze markt… :wink:

1 like

Dan is het een leuke meepakker ja!
Vind de combat sub een cool horloge maar zo grooooooot voor mij. Zo jammer dat er veel horloges zijn die echt mooi zijn maar niet de juiste voor mij.

Scheelt ook een hoop geld, dat dan wer wel :slight_smile:

1 like

Ik begrijp je zeker, maar vind 42mm wel meevallen voor een duiker.
Al moet het je passen natuurlijk.
Ookal ben ikzelf geen grote duiker fanaat (Seiko’s,enz), toch vind ik deze echt wel een mooi model.

Ik zou zelf voor de olijfgroene versie gaan van dit model, past lekker met het brons en dan vooral het gepatineerd brons op termijn. Deze dus:

Maar andere kleuren zijn ook wel mooi

4 likes

Zeker erg mooi maar ik ga alleen nog maar kleiner dan 40mm.

De sweetspot is 36-38mm dat vind het mooiste staan bij mij. Eigenlijk vind ik 39 de max voor mijzelf.

3 likes

Orient Bambino Automatic Watch
$109.99

1 like

Gaaf horloge en was zeer comfortabel om te dragen, echter dat combat had voor mij niet op de plaat gehoeven. Komt een beetje knullig over voor mijn gevoel.

1 like

Ik haat sites waar ik eerst met de billen bloot moet om daarna pas te mogen winkelen…

4 likes