Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Als je vandaag nog vertrekt vind ik het toch nog wel een hele rit.

Op t fietske. Scheelt de benzine kosten ook nog eens :smirk:

1 like

Woon om de hoek en kom er dagelijks langs, mocht ik wat kunnen doen pb me dan.

1 like

Ik heb er zelf geen belang bij.

https://www.groupon.nl/deals/heritor-automatisch-horloge-7?utm_source=&utm_campaign=UserReferral_ma

Mensen bekend met dit merk? Van ā‚¬1610 voor ā‚¬139 :open_mouth::open_mouth::open_mouth:

Je gelooft het zelf toch niet mag ik hopen ? :thinking:

1 like

Groupon ken ik als betrouwbaar, als je het merk zelf opzoekt loopt het idd op in de prijzenā€¦ Het merk zegt mij alleen niksā€¦

Dat zegt dus genoeg. :joy:

2 likes

Nee maar dit staat bij de specsā€¦ Automatische juweelbeweging

:joy::joy::joy:

Je zult vast de meuk die ze aanbieden ontvangen en dus zal het wel betrouwbaar zijn. Maar wat ze aanbieden is meuk.

3 likes

Ok je gelooft het zelf wel, ik zal er verder maar niets aan toevoegen dat gaat anders gĆŖnant worden.

Dat doet het bij DB Milau en Baunat ook maar dat maakt het nog geen high end horloges :wink:

1 like

Je bent ā€œgeenā€ vergeten :joy:

1 like

Klopt was het al aan t fixen, of ik er nog overheen kom vanavond dat ik deze merken onbedoeld high end heb genoemd weten we morgenochtend :slight_smile:

2 likes

Even concreet, bij weg blijven is het beste. Dit is allemaal chinese prullaria uit een sweatshop met fantasieprijzen. Als je het tegen die bodemprijs koopt is dat de werkelijke prijs die alsnog te hoog is.

1 like


Dankje heb weer prima gelachen, echt waar moet ik beginnen :joy:
Met die ā€œwinst verlies ratioā€ en die gratis krokodil die je bij de band krijgt klinkt het in ieder geval als een uitstekende investering.

zqox6u6ad7p1_wd640

5 likes

Als het echt spannend moet is het ook vaak chirurgisch staal. Zodra je dat leest weet je dat het een hoop gelul in de ruimte is.

2 likes

China China China Town :notes:

1 like

316L de goedkoopste der roestvast stalen :grin:

1 like

Is dit een redelijke prijs voor dit model?

Lijkt mij fors voor een 5 maar kenners weten er wellicht meer over te zeggen.

1 like