Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

https://www.verlinden.tv/juwelier/6/horloges/16234/seiko-seiko-presage-presage-presage?gclid=Cj0KCQjw6KrtBRDLARIsAKzvQIHx5Hr_h4NfPXe7Jd3FffaHAm0BnFjZAkhlCGBtVP9zTBPzwWXBNgoaAr0QEALw_wcB

Aardig afgeprijsd deze fraaie presage voor 319 euro’s.

2 likes

Welke caliber zit er in Citizen Pro Master?

Miyota 8203 caliber heb ik ergens gelezen. No hacking.

Zag de aankondiging ergens op hf, maar kon t topic niet terug vinden…
Model staat op chrono24 voor 500+

Ze hebben ook nog wel een aantal andere interessante afprijzingen, als je het mij vraagt…
Goede tip! Thanks.

Dit is volgens mij ook best een aardige aanbieding toch? Een Junghans Meister Telemeter voor een kleine €1100,-

1 like

Bij de horloge Outlet toch nog maar even de 36mm meistersinger Neo gescoord.

2 likes

Kwam net per toeval terecht bij Ashford.com zag een paar best aardige aanbiedingen, ook van bekende merken. Enige nadeel is de 25 % toeslag van de douane. Dus kijken en vergelijken.

Heb je daar wel eens besteld op dutyfreeislandshop? Of iemand anders misschien?

Van hun website:
Important notes**
While marking the value as $35 normally results in Tax-Free Shipment, buyers are ultimately responsible if taxes are charged.
To have the lowest chance of being charged Tax we highly recommend to select the ‘Pouch’ instead of the ‘Watch Box’ (if available for your product.)
Online Tracking to some countries may only be available until departure from Hong Kong.

Ik blijf ervan weg.

2 likes

Ik heb besteld maar horloge is nooit geleverd. Geld via Paypal terug gekregen maar wel een hoop gedoe. Ik bestel er nooit meer.

1 like

3 bestellingen gedaan bij dutyfreeislandschop en maar 1 keer bijbetaald. Dus niet alles wordt onderschept door de snuffelhonden van de douane.

1 like

Zag ook nog een discount code voor 10%. Doe je voordeel mee.

Met import etc voor iets meer dan 1k een dikke kontiki

1 like

1 like

Was het van plan… maar dat telt niet.
Doe overigens vrijwel alle betalingen buiten NL met creditcard of paypal.
Met PP dubbel verzekerd, aangezien de cc daaraan gekoppeld is.

1 like

Als ik zo de bovenstaande reacties lees durf ik het niet aan.

Heb al veel te veel horloge s anders was dit een no brainer:

https://watch2day.nl/deal/armand-nicolet-swiss-made-diver-automatic-steel-bracelet?profile=828606&utm_source=copernica_mail&utm_medium=gemistedeal&utm_campaign=2016-11&utm_content=cid1107_20191021&profilesource=Copernica&profileid=828606

En nu kijken wie er gaat happen hendrik!

1 like

Een no brainer.

5 likes