Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

2 likes

Nee maar voor het genoemde budget van 2-4k is alles wat ik noemde wel in wat vorm dan ook te koop.
Overigens ben ik benieuwd of er daadwerkelijk iemand 2-4k gaat betalen voor een Invicta. De adviesprijs is bij Invicta niet bepaald gelijk aan de resell waarde…:sweat_smile:

Who cares :joy:
Er zijn volgens mij, meer niet-flipperaars dan flipperaars op dit forum :interrobang:

2 likes

:point_up:
Gaat over verkopen van Invicta

Op ieder horloge lever je in. Misschien rolex uitgezonderd
Ook tweedehands gekocht lever je in op tudor, omega etc
Idem voor invicta. Helemaal niet courant m.i.:watch:

Onzin, genoeg modellen die vrij waardevast zijn. Ligt natuurlijk ook wel aan voor hoeveel je hem tweedehands koopt, maar als je een prima deal vindt hoef je op bijvoorbeeld een omega echt niet af te schrijven. Sterker nog, als je 1 a 2 jaar geleden een tweedehands speedy kocht kon je nu zelfs winst maken door de gestegen prijzen van speedmasters nieuw. Zelfde geldt ook voor een Seiko SKX :wink:

3 likes

Heren,

Zullen wij weer on topic gaan?!

16 likes

Met de prijzen die @Chillekasper in zijn hoofd heeft wordt dat geen aanbieding hoor! :wink:

1 like

Ik heb alleen gezegd of iemand een leuke aanbieding kent voor een horloge voor rond de 2000 euro. Daarbij noemde ik 4K wanneer ik 1 van mijn horloges kan verkopen.

Maar goed, heb nog geen leuke aanbieding gezien.

:point_up_2:

3 likes

Van de “plakmerken” boer, nog steeds blij mee :

10 likes

Zeg, is het een idee dat je dat eens wat minder gaat roepen.

Na dat hele debacle waarin jij eenzelfde chinees merk aan het prijzen was, omdat je er eentje gratish kreeg, komt het toch wat vreemd over…

17 likes

Ik vind van wel. Sterker nog, dat is gewoon een goed idee.

8 likes

:shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face:

:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Dit topic is illustratief voor de huidige staat van dit forum. De echte leuke aanbiedingen zijn net zo zeldzaam als de interessante posts.

14 likes

Gelukkig ben jij er weer om ons op te fleuren :smile:

5 likes

Sternglas kom je niet bij Watch2day tegen. Why is that? :grin::smirk:

Omdat ze de Tramelant verkopen misschien? :innocent:

https://watch2day.nl/deal/armand-nicolet-swiss-made-diver-automatic-steel-bracelet?profile=828606&utm_source=copernica_mail&utm_medium=gemistedeal&utm_campaign=2016-11&utm_content=cid1107_20191021&profilesource=Copernica&profileid=828606

1 like

Er zijn natuurlijk duizenden plakmerken dus de enige redenen waarom ze het niet zullen verkopen zal waarschijnlijk zijn omdat ze Sternglas niet kennen of er niet aan zullen verdienen.

Watch2day verkoopt behalve je zgn plakmerken ook merken als Casio, Glycine, Invicta, Armand Nicolet en modemerken die geen plakmerken zijn dus ieder zijn ding. Mensen die daar willen kopen kunnen lekker hun gang gaan maar mocht je het niks vinden kan je het natuurlijk ook lekker te gaan ipv ze (deels onterecht) in discrediet te brengen in een topic die er niet voor bedoeld is :confused:

4 likes

Let it go :sunglasses:

2 likes