Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

100% eens. Ik heb om een antwoord op mijn vraag te krijgen uiteindelijk een facebook bericht verzonden.

Daar reageert hij wel op. Contactformulier via zijn site niet.

Daarentegen kan je @Voordeligbijdetijd gewoon mobiel bellen!

2 likes

Hmpf, ik heb nog geen enkele Alpinst gevonden waar deze code werkt :frowning:

ik ga je helpen, zie PB

2 likes

Goeie smaak qua horloges heeft ze ook al niet :unamused:

2 likes

Tig ass biddy’s heeft ze wel. Voor mij voldoende

2 likes

Een kinderhand is snel gevuld

3 likes

hahaha, hee Daniel je jat mijn teksten! pas op hè… :joy:

2 likes

Early Black Friday … :wink:

1 like

Hou hier eens mee op man, jouw seksuele voorkeur en je testosteronspiegel
interesseren mij niet en ik denk vele andere leden hier ook niet.
Iedere dag, meerdere malen per dag dat geleuter over jouw biggetjes komt me mijlen ver de strot uit.
Er zijn plenty andere sites waar je dit soort dingen kunt ventileren, dit is een
horlogeforum.

3 likes

Nou nou nou, ik probeer gewoon wat leven in de brouwerij te brengen voordat de spruitjes overheersen.

Maar ik zal het matigen :v:

8 likes

Nou nou. Rustig aan he. Vrouwen biggetjes noemen is onnodig denigrerend. Daar ben ik, en vele leden met mij, niet van gediend.

9 likes

Bek on toppik: met hulp van Candide alsnog een mooie Alpinist gescoord voor het sicke bedrag van 274 euro inclusief verzending uit Duitsland! Joechei!
(mijn account bleek nog op UK te staan)

4 likes

:hushed: Dat is echt geen geld zeg.

Ja het was een beetje maf, ook de browser gooide aanvankelijk roet in de pierogi. Maar: eind dobrze, al dobrze.

Oeh dat woord heb ik lang niet meer gehoord. :v:

2 likes

Maak je niet Dik :rofl:

Liever niet. Die ‘plenty andere sites’ waar Drex het over heeft zijn wat lastig te openen hier op kantoor.

6 likes

Ik maak vanavond wel even een topic met een goedmaker. En nee, geen dikke bipjes…nou eentje misschien

4 likes

ik weet het, dat zijn Japanse Amazon-prijzen :sunglasses:

Gooi er anders een foto in van een homoseksuele transgender (dus eigenlijk hetero, snappie?). Dan is de rest ook blij.

7 likes

:joy: