Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Dat zal de lug to lug afstand zijn.

1 like

Ide, je maakt mij zo boos.

@Marijn92 vraagt of er verschil in het horloge zit. Nee.

Ophouden nu.

3 likes

2 likes

Bedankt voor de hulp en advies :grin:

2 likes

May the force live long and prosper Ide.

12 likes

OMG dure asbak!

2 likes

Voor het geval dat je denkt dat het een grapje is. Met die code hou je nog 5 eurotjes in je zak👍

2 likes

Ook vanavond gebruikt. Dank!

1 like

Natuurlijk als echte zeeuw heb ik de code gebruikt! Hartelijk dank :+1:

2 likes

Het rooktafeltje van een Nikon-fotograaf…

3 likes

Deed het bij mij ook. :+1:

2 likes

Bij eGlobal krijg je met SAVE599 € 5,99 korting boven de € 200,-- :wink:

Bij Decathlon de Casio STL-S100H-4AVEF ‘Though Solar’ voor € 26,19 bij afhalen ( verzenden is € 3,95 ).

2 likes

:grin::+1:

4 likes

Met permissie, Han, ga ik graag nog even door :slight_smile:
Is er volgens jou een verschil tussen de SKX007 die in Japan zijn gemaakt/samengesteld en deze in, ik dacht Korea (zoals in de aanbieding)? Of is dat ook een marketingtruk?

Er staat made in Japan op de wijzerplaat. En de kwaliteitscontrole lijkt me iets beter. Qua afwerking van de kasten en de rest is alles gelijk.

Ik ben wel benieuwd waarop dit gebaseerd is. De fabrieken in Korea moeten aan dezelfde kwaliteitseisen voldoen. Ik heb uit Eigen ervaring echt nimmer verschillen kunnen ontdekken.

Ze zullen ongetwijfeld hetzelfde voorschrift volgen, maar bij de K-versies zie ik geregeld stofjes onder de wijzerplaat (nog ongeopend door mij).

Dus ik denk dat de Koreanen de ogen wat dichter hebben dan de Japanners ( pun intended).

5 likes

Ik blijf toch van mening dat dit echt een broodje aap verhaal is. Onder Japanse zitten nooit stofjes? Je zou ook een veel groter aantal moeten vergelijken om tot de conclusie te komen.

2 likes

Ik spreek ook uit persoonlijke ervaring. Het is mij om het even natuurlijk :joy: Really do not care

2 likes