Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

De Seiko Kinetic SKA695P1 voor € 99,95 incl. GRATIS verzenden met coupon OUTLETJUNI !

Topklokje heb hem zelf ook bij W2D gekocht voor die prijs. Erg comfortabel en mooie sunburst dail.

Diameter is 42mm ! Dikte amper 12mm. Redelijke lume.

Dit ; https://watch2day.nl/deal/19026/seiko-kinetic-ska695p1-herenhorloge

2 likes

Inmiddels UITVERKOCHT !

Helaas wel. Had hem gisteren gezien en de actie liep nog 24 uur. Wilde hem deze ochtend rond 9 uur bestellen. Helaas toen stond die op uitverkocht. Leuk en strak horloge voor die prijs.

1 like

Sale link

Gaan we weer… wel op de UK site bestellen in GBP, scheelt weer tientallen euro’s

1 like

CW is altijd lekker creatief met de prijsjes, en toch heb ik nooit het gevoel dat het nu voordelig is :thinking:

Super voordelig niet maar als je er toch een wil is het nu wel het moment… Doet Squale dit niet eens…

1 like

Werd helemaal blij toen ik de c9 moonphase ertussen zag staan, tot ik de kleurstelling zag (persoonlijk niet zo’n fan van goud i.c.m. wit).

Weet je toevallig waar hun vandaan verzenden? Op de site kan ik het niet vinden,

Op de UK site staan maar 4. 50% Sales

Ik heb een lederen xl band met vouwsluiting besteld voor £14,95, zag het op Facebook voorbij komen gisteren. Nu nog een stalen bracelet voor mijn Trident, maar die gaan de sale nog niet in helaas.

Gr. Marc

Ik heb een 20 mm CW zwarte lederen band besteld met een prachtige Bader deployment sluiting. Voor slechts £ 29.95. Elders betaal je echt veel meer voor deze kwaliteit met handig banden wissel mechanisme. Gr Don

Kom mensen ik wil meer leuke aanbiedingen zien :grin:

Misschien de nieuwe Heuer Autavia ? , niet echt een aanbieding maar ach.

1 like

ik vind deze zoooo mooi, dat ik bijna mijn Speedy Tuesday met dikke winst zou verkopen en de Autavia, een normale Speedy en een Tudor BB of Pelagos voor dat geld terugkopen.

Bijna dan he!

3 likes

Auw!!

Wat bedoel je @Thijsie ?

Hun verzenden … auw!!

1 like

Het zal wel :+1:

1 like

Snap je het niet?

Is die Heuer met alu bezel? Geen ceramisch?
Dan heb ik dat verkeerd onthouden.
Dat wordt dan wel een krassenvanger…