Binnenkort ook by Watch2day denk ik.
Voor meer of minder dan €425 ?
Wie weet, wel een beetje jammer en het nieuwe logo is ook niet top.
En ondanks mijn gruwel van dat hele Invicta heb ik hem toch zojuist besteld. 
Als je de coupon invoert dan zegt de site dat je eerst PayPal moet kiezen. Toen ik PayPal koos pastte die bij mij meteen de prijs aan en voegde zelf de coupon toe. Ik heb het via mijn mobiel besteld dus de interface is dan anders dan normaal gesproken.
Gelukt, Thanks! Heb het voor de zekerheid ook maar even via mijn telefoon gedaan. Paypal vroeg om de code maar het is prima verlopen. Heb voor de gein en de zomer deze maar gekocht. Zag hem een tijdje geleden al liggen en vond het gewoon een geinig ding. Kost na code 49,- incl. verzenden. Heb al vaker bij deze verkoper gekocht en die zet er gift op en een belachelijk bedrag, tot nu toe altijd prima gegaan.
3 verkocht binnen 1 uur
Volgens mij zijn er hier een paar mensen die zich niet melden, maar stiekem er ook 1 hebben besteld. 
Klopt, stukje nostalgie voor een paar tientjes, daar kon ik ook geen nee tegen zeggen 
Zo slim dat ik het niet meer snap!
Enne dat mijn aanbod voor 2 concertgebouw kaarten in de no topic afdeling ook geblokt wordt…zucht
Geen liefhebber van Jaap van Zweden blijkbaar
Had je er wel foto’s bij gedaan?
Moet dat met, een hoofd als dat van van Zweden
?
Heb de aanbieding ook gedeeld op Facebook. Daar sowieso 2 reacties ontvangen van mensen die hem ook besteld hebben.
Werkt weer niet voor een Belgisch adres 
Waarom bestaan er zo geen codes voor België??
Haha daar ben ik er iig 1 van 

Omdat wij Nederlanders van korting houden. 
Guilty!! 
Er zijn zo te zien behoorlijk wat Casio’s gekocht hier de afgelopen dagen 
@Rafke7 : Gebruikt je wel ebay.nl?
Voorlopig nog een nette prijs. Helaas komt die voor mij net te laat voorbij. Dus mocht iemand er nog naar op zoek zijn:
Ik heb er gister 1 gekocht 

Erg leuke aanbieding bij BOL! https://www.bol.com/nl/p/timex-waterbury-chrono-tw2p75500-horloge-leer-zwart-o-43-mm/9200000047930883/
Niks mis mee! Geen geld!