Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Dat is nog altijd zo, maar de verkoper verzekerde mij dat het bedrag op het pakket ook dicht bij de kortingsprijs ligt ($22) zodat er geen extra kosten zijn :wink:

Niet voor de grenswaarde. Dat is alleen het goed zelf, exclusief verzendkosten en verzekering.

Hier allemaal zieken thuis, kon niet slapen en kwam hier op dit topic terecht. Nu dus ook maar de trekker overgehaald. Leuk horloge voor die prijs.

Is nog steeds zo. Had het ook weer opgezocht alvorens weer een te goedkope Casio te bestellen:

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/goederen_ontvangen_uit_het_buitenland/van_organisaties_en_bedrijven/moet_ik_belastingen_bij_invoer_betalen

Tot en met 22 Euro geen invoer en BTW.

Ik weet alleen niet of de vervoerder een vast bedrag opslag berekent in geval van importheffing. Voor het BTW bedrag hoef je deze aanbiedingen niet te laten, maar als er 10-15 Euro handlingkosten bovenop komt is de lol er wel gauw vanaf…

1 like

Het kan toch maar 1x per PayPal account ? Of 1x per eBay account ?

Ebay gok ik

Geen belangen, buiten het feit dat ik dit horloge dolgraag vaker voorbij wil zien komen!

Bij Jomashop, € 335 met verzending ex importkosten.

2 likes

Gebruik je de coupon code op het Ebay scherm direct na de knop ‘nu kopen’ of bij de betaling als je ingelogd bent bij Paypal? Bij mij wordt de code steeds geweigerd (nog niet gebruikt) en ik weet niet of ik het volle bedrag betaal als ik doorga naar betalen met PP.

Paypal verrekende dit automatisch tijdens mijn betaling van een aankoop op Ebay, dus 10 eraf :wink:

1 like

Thanks, goed om te weten!

1 like

Binnenkort ook by Watch2day denk ik.

1 like

Voor meer of minder dan €425 ?

Wie weet, wel een beetje jammer en het nieuwe logo is ook niet top.
En ondanks mijn gruwel van dat hele Invicta heb ik hem toch zojuist besteld. :open_mouth:

1 like

Als je de coupon invoert dan zegt de site dat je eerst PayPal moet kiezen. Toen ik PayPal koos pastte die bij mij meteen de prijs aan en voegde zelf de coupon toe. Ik heb het via mijn mobiel besteld dus de interface is dan anders dan normaal gesproken.

2 likes

Gelukt, Thanks! Heb het voor de zekerheid ook maar even via mijn telefoon gedaan. Paypal vroeg om de code maar het is prima verlopen. Heb voor de gein en de zomer deze maar gekocht. Zag hem een tijdje geleden al liggen en vond het gewoon een geinig ding. Kost na code 49,- incl. verzenden. Heb al vaker bij deze verkoper gekocht en die zet er gift op en een belachelijk bedrag, tot nu toe altijd prima gegaan.

2 likes

3 verkocht binnen 1 uur

Volgens mij zijn er hier een paar mensen die zich niet melden, maar stiekem er ook 1 hebben besteld. :grin:

2 likes

Klopt, stukje nostalgie voor een paar tientjes, daar kon ik ook geen nee tegen zeggen :smile:

1 like

Zo slim dat ik het niet meer snap!:sunglasses:
Enne dat mijn aanbod voor 2 concertgebouw kaarten in de no topic afdeling ook geblokt wordt…zucht
Geen liefhebber van Jaap van Zweden blijkbaar

Had je er wel foto’s bij gedaan?

2 likes