Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ik zie er deze keer niks interessants tussen…

2 likes

Hier ook binnen gekregen vandaag. Met boekje en zonder doosje.

Ja, fantastische aanbieding van ondrstaande SKX009K2 voor € 229,-. Had exact dezelfde een paar weken terug voor € 97,- minder op de deurmat :thinking:.

https://watch2day.nl/deal/12547/seiko-diver-automatic-skx009k2

2 likes

Ik vond er ook niets interessants tussen zitten persoonlijk. De aanbiedingen waren nog niet online toen ik het postte en vallen inderdaad tegen.

(Shitter)Watch2day.nl

1 like

Ook binnen! :grinning::sunglasses::hugs:

5 likes

eglobalcentral.nl rulesz…en geen extra kosten ! :wink:

En (vaak) soms geen levering :wink:.

1 like

Ik heb 3x wat besteld, waaronder een GSM voor mijn dochter, 3x binnen 9 dagen bezorgd zonder kosten. Betaald met PayPal.

En toch hoor je ook heel veel slechte verhalen jammer genoeg.

1 like

Kan idd ook, maar ik ben serieus schofterig behandeld; communicatie slecht of totaal niet, gewoon erg nare smaak. Dit is mijn ervaring en helaas lees ik het vaker. Fijn dat het soms goed gaat, maar mijn centjes krijgen ze niet meer. Paypal geschil loopt nog.

1 like

Met PayPal loopt het altijd goed af voor de koper!

2 likes

Vervelend zeg. Hopelijk is alles snel opgelost. Al dat gedoe kost alleen maar tijd en ergenis.

Ik heb daar één keer besteld en dat verliep goed, ook een mail met vraag werd netjes beantwoord.

2 likes

Ik ga er ook vanuit…

Ik zeg het zodat iedereen lekker zelf kan beslissen of je daar wilt kopen. Het kan goed gaan, maar ook dus niet.

1 like

Aquis red is ook tof… mooie aanbieding :+1:

1 like

Vlaag van verstandsverbijstering…? :wink:

Dit is toch het mooie aanbiedingen topic? Ik ging weer ontopic… ipv eglobal frustratie ventileren.

Maar jij omdat je hem kocht? Of ik omdat ik hem maak? :joy:

Ik, omdat ik deze te koop zet.

inderdaad zeer on topic :grin:

1 like

Hoop dat ie vlug verkocht is… mijn koop spieren kriebelen al weer :thinking:

1 like

Je SMPc is ook al weg…

Vaak naar gekeken, ik moet me inhouden…

1 like