Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Thx. Komen dan nog wel invoerrechten en Btw bij neem ik aan…vanuit usa toch?

1 like

25% er bij optellen idd

1 like

…dus hup richting het blauwe deel…de prijs van Zulu is zeker uitstekend :+1:

1 like

Met de huidige dollarkoers is de prijs in dollars ongeveer gelijk aan de prijs in euro’s met btw en invoerkosten en de verzendkosten komen er dan nog bij.

1 like

Kortom voor max zo’n eur 1050 ben je klaar…

Geen extreem lage prijzen geloof ik… Maar who knows…

Mijne is nog niet binnen. Op EBAY kijk ik bij de tracking en ik zie…

UNDELIVERABLE - RETURNED TO SENDER
Mar-05-2018, 09:17 AM, IPZNiederaula IPZ Niederaula

Goedkoper ga je ze niet vinden. Hele mooie prijzen.

Niet de standaard aanbieding maar ziet er wel interessant uit…

Voor 200 euro ex verzendkosten en eventuele invoerkosten.

Voor wie laatst de Massdrop aanbieding van de blauwe Glycine moonphase heeft gemist, nu voor 450 dollar bij Jomashop:

https://www.jomashop.com/glycine-watch-gl0113.html

4 likes

Geen invoerkosten:

Watches are shipped from Europe and not subject to duty or taxes in EU countries

maar hoe werkt dat systeem, betalen en maar afwachten, of is er een of andere garantie ?

https://zeloswatches.com/collections/mako-500m-diver

1 like

Zo dan, die blauwe is gaaf. Lastig op deze foto’s te zien hoe mooi die sunburst is. Het ziet er een beetje funky uit. Ik hou het bij de Tropik denk ik.

2 likes

Belangrijkste wat je moet weten over crowdfunding is dat het GEEN winkel is, je investeert in nieuw opgezette bedrijven met vaak hun eerste product. Voor je investering krijg je de eerste versie terug. Dit kan soms echt fantastisch zijn en soms echte troep. Dat is het risico. Zelf zit ik veel op crowdfunding site Kickstarter, 7 horloges van mij komen hiervandaan en zijn echt fantastisch. Ik heb ook andere projecten gesteund (geen horloges) wat uiteindelijk een waardeloos of niet bijzonder product hebben opgeleverd. Bovenstaande onvoorspelbaarheid ga je mee akkoord als je een project steunt, dus geen mogelijkheid om iets retour te sturen. Keuzes maak je op basis van de gegeven informatie. Bij horloges hebben ze er soms reviews laten doen door bekende horloge reviewers zoals wornandwound, dat helpt. Ik ben meer van Kickstarter dan de hier genoemde Indiegogo omdat 1 van de kickstarter eisen is dat er een werkend prototype moet zijn voor aanvang van een campagne.
Ik ben zelf een super backer met meer dan 100 gesteunde projecten waarvan 60 er het levenslicht zagen (minimaal investeringsbedrag gehaald). Hier zitten er denk ik 20 tussen die waardeloos tot niet bijzonder zijn geweest. De rest is echt super.

Hieronder mijn 7 horloges die via Kickstarter aangeschaft zijn:

1 like

Heb je daar voorbeelden van?

heb ze bij het bericht toegevoegd, bedacht me ook dat fotos er natuurlijk erbij moeten…

Bij het nakijken van mijn collectie kwamen er toch meer horloges van Kickstarter dan ik dacht hahahah… begon met 2 in het bericht maar het zijn er 7…

1 like

En jij vond hét kunstwerk van HF chinese rommel?

Hoe wil je jouw horloges noemen?

7 likes

Alleen die Castle ziet er beetje normaal uit.

De rest kom je op de kermis of bij AliX tegen.

1 like

Ik noem ze bijzondere instap horloges voor 100 euro of minder.