Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

SKX009K1 Automatic Diver voor 169,95.

https://watch2day.nl/deal/12546/seiko-diver-automatic-skx009k1

1 like

Hoezo niet slim? De jongens van de douane zijn ook niet van gisteren dus onrealistische bedragen erop zetten heeft weinig zin (buiten dat niet alle verkopers staan te springen om eraan mee te werken). Verder is het ook jammer wanneer een pakketje, met een lagere verzekerde waarde, zoek raakt natuurlijkā€¦

Heeft weinig zin nog te reageren op Ukraineā€¦hij is geschorst (vanwege bedreigingā€¦er is tevens aangifte gedaan door HF)

1 like

Jammer.
Leek wel 'n grappige toevoegingā€¦

Ja inderdaad ā€¦ ik heb de swansch auf broek gelachen in dat topic.
Wat er nou gebeurd is , is mij een raadsel.

Maarja en weer doorā€¦ SKX-en rapen bij watch2day :slight_smile:

5 likes

Jammer zegā€¦:unamused:

3 likes

Oww wist dit niet al zag ik wel het roemruchte topic op gesloten staan. Het was leuk zolang het duurdeā€¦

1 like

Watch2day Outlet heren !

1 like

Jep. Genoeg oud ijzer te vinden daar.

1 like

Er zit best leuk ( budget ) Seiko, Casio, Deep Blue spul tussen !

We lopen niet allemaal rond met ā‚¬5K aan de pols :wink:

3 likes

Ik ook niet hoor haha. Ja klopt. Ik kijk ook altijd even bij Casio en Seiko. Verder is het natuurlijk 3x niks.

1 like

Ja, maar een stuk korter dan Jaap. Dat nog wel met bedreiging en aangifte. :thinking::mask:

1 like

In vond zijn schrijfstijl al genoeg bedreigingā€¦:fearful:

2 likes

Hij heet Marijn. Vreemd, want die naam staat voor charme, intelligentie, en innemendheid.

6 likes

Zo is dat.

2 likes

maNDArijn daarentegen staat voor oranje, zoetzure vrucht met enige gelijkenis met een sinaasappel.

On-topic:
https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1186790305-tag-heuer-monaco-automatic-ref-ww2112.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=6
Lijkt op zich leuk. Met 38mm draagbaar voor man en vrouw. Met mother of pearl meer voor de Mrs. Dit de reden voor de lage prijs? Zou toch een paar honderd meer verwachten?

2 likes

Nu doe je toch echt @Fate_Amenable_To_Change tekort.

2 likes

Zegt degene die een felroze band heeftā€¦ Heb hem nog niet langs zien komen om te flipperen iig :wink:

1 like

Ah die zal ik even in een banden topic gooien binnenkort. Het mooie kado van @Batossai en @ruudvv mag naar de volgende parmantige drager. :upside_down_face:

2 likes