Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Nou… denk dat Anastasia Luppova wel de natte droom van @Daffie is dan

9 likes

Oelala! :blush: (ps biljart…geen snooker. Niet dat ik daar veel problemen mee zou hebben overigens :wink:)

Dat weet je maar nooit :rofl:

1 like

Maw…het proberen waard? :joy:

Ps gaat wel ietsje off-topic zolangzamerhand…:blush:

Zou spontaan biljard gaan spelen… denk wel dat deze verschijning helaas eerder een uitzondering dan regel is. Ik heb een klant met een biljart centrum , en (sorry Daffie) maar daar ligt de gemiddelde leeftijd redelijk hoog en heb daar zoiets aantrekkelijks nog nooit gezien

1 like

Hmm… klopt dit is zeer waarschijnlijk geen aanbieding

1 like

Haha…ja dat kan ik mij voorstellen. Bij biljart ligt de gemiddelde leeftijd overigens wel iets hoger idd. Snooker daarentegen wordt door alle leeftijden gespeeld, en m.n. door jongere generatie. Ps ik ben zolangzamerhand ook een oude knor aan het worden… :smirk:

Het is te merken dat je vrijgezel bent @daffie. Als je eenmaal een vrouw hebt, ben je dolblij dat ze níet van snooker houdt en je er even tussenuit kan.

7 likes

Jaja…:thinking:

1 like

heb je de hele advertentie gelezen?

(of ik begrijp de opmerking niet, kan ook :slight_smile: )

@Matigijp

Wat ik bedoel is dat Invicta een adviesprijs heeft van 299 euro, en ze worden elders al voor 69 euro aangeboden (nieuw). Dat is meer dan 76% onder de adviesprijs. In dat opzicht kan ik het merk gewoon niet meer serieus nemen.

Zou toch ook raar zijn als Schaap / Citroen morgen de Submariner Date voor € 2.999,- in de vitrine heeft liggen?

Nee, ik zat niet op te letten. Oosterburen bedoelde ik. :joy:

1 like

Er staat dat ie uit “Holland” verzonden wordt en “grusse aus Holland” :frowning:

1 like

Weet ik. TS is ook gewoon bekende hier op HF.

Sloeg op Uhrforum, hij zet hem denk ik bewust niet hier op HF te koop omdat iedereen weet dat die Ball voor rond de 650/700 euro hier is rondgegaan :joy:

3 likes

Tuurlijk. Al is de prijs erg scherp wanneer die realistisch/laag is. Voor een Seiko uurwerk.

Jij koopt toch ook spijkerbroeken in een winkel voor 150 euro. Bij de uitverkoop is die 75 euro. Inkoop is 25 euro. Is niks meer dan marktwerking.

Anders zou t een Gemeraadje zijn :zipper_mouth_face:. Prima zo toch :love_you_gesture:

3 likes

Inderdaad maar het zou kunnen en dan verdienen ze er nog steeds dik op :wink:

Plus één.

Ik zet ook wel eens wat op facebook of wat dan ook waar ik het in mijn ogen beter kwijt kan.
Niet verboden. Als het te duur is verkoopt het gewoon niet.

2 likes

Haha dat zouden ze wel willen…

Je bedoelt dat zouden WIJ wel willen, ik waag te betwijfelen of Rolex en dealers hun ruime marge willen opgeven :wink: