Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Mijn nieuwe held hier op Hf @TMY

Dank je wel alvast!

22 likes

Hey! Niet te kort door de bocht. Hier een vrouw die al 18 jaar snooker volgt.

3 likes

Haha sorry Barbara. Maar o m g, jij en @daffie zouden echt een keer een kopje koffie moeten doen.

Gewoon lekker nonchie, zonder verplichtingen weet je wel… :sunglasses:

1522945576-picsay

7 likes

Hahaha…:+1:

2 likes

Je mag mijn auto wel lenen om haar op te halen. En een kasjmier jasje.

2 likes

Ja dat is idd beter dan mijn kleine maar knusse rammel bak :rofl:

Dat jasje gaat niet passen…

1 like

Zo breed ben ik nu ook weer niet. Die verhalen van @Handavinci en @logie moet je niet allemaal geloven.

2 likes

:joy: inkopper :+1:

1 like

Is dat deze dan al?

Hey…nieuwe avatar :point_up_2:

Dat ligt er aan hoe lang @daffie er over doet om haar mee uit te vragen. Mijn huidige uitvaartSkoda heb ik nog wel een paar maanden…

2 likes

Ah dan moeten we idd nog maar eventjes wachten…

:grin:

1 like

Overigens wordt het dan hoogstwaarschijnlijk deze (zelfde kleur en uitvoering ook):

image

4 likes

Ja super strak hoor :ok_hand:

1 like

Waar is de Volvo gebleven? :worried:

1 like

Was jij dat met die witte 5 versnellingshandbak en wieldoppen laatst?

Die legt het (vooralsnog) af tegen de Mégane. Stukken duurder, qua rijcomfort vond ik hem niet beter en uitrusting, ruimte en looks legt ie het af tegen de Fransman. Vooral qua uitrusting is het behelpen bij Volvo. Alleen op de dikste diesel (vanaf mei met de veranderde BPM krijg ik die niet in het leasebudget) krijg je in een pakket aardig wat opties, kies je een lichtere diesel dan moet je meteen handmatig voor 4k aan rommel aanvinken om het een beetje leuk aan te kleden.

1 like

Haha, nee ik heb een donkergrijze station. Alleen nog twee vlaggetjes voorop, hoedje regelen en ik kan zo meerijden.

3 likes

image

1 like

Ach als je een koplampje wil vervangen moet de halve motor worden gedemonteerd… zucht Veel plezier met die framboos

1 like