Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ben de zaak niet binnen gegaan om mezelf te beschermen :rofl: foto is de etalage. De bekende modellen staan er op met de prijs :blush:

3 likes

Thnx.

Geen gekke prijzen, maar voor die prijzen is het overal wel aardig ā€˜mogelijkā€™.
Het valt me op dat Meistersinger zeer moeilijk te krijgen is met meer dan 15% korting.
Ook niet als je er meerdere koopt!

1 like

18

05

1 like

Deze is toch een beetje gek voor woorden, nee??
EDIT: Nee, zou toch best kunnen blijkbaar. Still, lijkt me een goeie deal!

2 likes

Valt mee idd, hier vraagt hij een stuk meer voor hetzelfde horloge?

1 like

what the hell?! Daā€™s bijna het dubbele. I smell bullshit!

Vrijwel niets meer over in 20mm. Jammer (voor mij). :yum:

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dit topic is mooi om binnen te komen met wat moois.
Ik ben volop aan het kijken, weet nog niet wat ik wil kopen, maar heb wel wat gezien en dat verklap ik nog niet :wink:

https://watch2day.nl/deal/25903/versace-automatics

429 Euro.

Dit hierboven was erg mooi moet ik zeggen, ik zie ze voor 299 euro ook wel bij andere winkels.

Dat is 428 euro weggooienā€¦

3 likes

JaJa, de ontgroening zeker :wink:

Nee, eerlijk advies

1 like

Dat valt ook wel weer meeā€¦

Saffier, automaat, waterdicht 5 atm. Apart dat ze nooit vermelden wat voor automaat trouwensā€¦ Wel 2 jaar garantie. Voor wat dit waard isā€¦

@SmoothSecondHand dit soort horloges doen het niet goed Op het forum. Vaak 1 uit een dozijn waar enkel het merknaampje is opgedrukt voor de sales. Bij dit model hebben ze zich niet ingehoudenā€¦

Maar als jij het mooi vindt. Je kan slechtere keuzes maken in het leven :slightly_smiling_face:

2 likes

Ok.

Mijn advies daarentegen is iets te kopen wat je mooi vindt.

1 like

Dat is ook wel weer zo.

420, lager ga ik niet :wink:

Absoluut maar voor dat geld kun je echt iets vinden dat net zo mooi is en op alle vlakken beter isā€¦

Maareh, ik hou je niet tegen :wink:

Fashion watches, stay away from it mate.

Zekers, maar ik vond het geen verkeerde deal, horloges van Versace zijn al gauw zoā€™n 1000 euro normaal gesproken.

Hier in het zwart, echt niet verkeerd hoor, maar helaas de deal is afgelopen denk ik :wink:

Eind goed al goed. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

That Fucker only loves Rolex :wink:

1 like

Gefeliciteerd met de niet aankoop :+1:

5 likes