Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Meh

Meh

Linen dail :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Ligt een 1601 met linnen dial bij AVW, heel gaaf.

3 likes

Klokje :nauseated_face:

Eigenlijk alle onnodige verkleinwoorden. En centjes. Kom op. Je hebt geld nodig voor een horloge en geen centjes voor een klokje :angel:

2 likes

Onder de 4k? Blijft eigenlijk gewoon ouwe meuk hè :man_facepalming:

1 like

Niet naar gekeken. Ik wil eigenlijk liever die oude zooi niet. Eerder een 16234 van 2000 - 2005. Het liefst nog nieuwer maar ja, toen werden ze ineens lelijk…en droevig…met gepolijste lugs… bah :zipper_mouth_face:

2 likes

Ga je die ook modden?

1 like

O ja die zijn leuk. Zo eentje met diamantjes als markers en Romeinse numerals? :wink:

1 like

Ja.

1 like

Ik zou die vraag óf in een PB stellen of even een ander forum bezoeken…

2 likes

:laughing:

1 like

34 off topic posts op rij, hulde!

7 likes

En ik maar hopen 34 aanbiedingen te zien.

14 likes

Ik kwam op marktplaats deze Staudt tegen, nieuw met 2 jaar volledige garantie bij Van Reijersen Juweliers;

Staudt Praeludium Hand-Wound, Nieuwprijs : € 2.349,- Vraagprijs : €1.650,- (mag weg voor € 1.450,- incl. verzendkosten).

Leuk al die oranje horloges ineens op Watch2day. Verwachte leverdatum 10 mei :man_facepalming: :rofl:

2 likes

20% korting t/m as Zaterdag bij Bulang & Sons.

1 like

Deze is ook niet te gek:
Tudor BB GS
https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1279516244-tudor-rolex-black-bay-steel-gold-leather-strap-koopje.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

3 likes

Hij weet hem wel te verkopen :slight_smile:

1 like

Ja nogal… :wink: Maar wel een scherpe prijs

1 like

Op marktplaats nu een seiko Monster Dracula srp313 op staal. Aangeboden in set met padi turtle en pepsi solar diver (op zich leuke set), maar ook los te krijgen voor een nette prijs.

Geen link?