Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Daar zat ik zelf ook naar te kijken, mooi horloge! :slight_smile:

1 like

Glycine Combat Automatic Sub 42 mm GL0087 & GL0093 voor €449,95. Scherpe prijs:

https://watch2day.nl/deal/27962/zwitserse-glycine-combat-automatics

6 likes

En nog de leuke modellen ook :+1:

Nog wel wat duurder als op mass-drop, maar dan geen gezeur met levertijd en/of douane :slight_smile:

1 like

Idd, daartegenover staat wel dat je hier wellicht geen fabrieksgarantie krijgt en bij massdrop meestal wel. (edit: fabrieksgarantie incl. bij w2d)
Goede deal, het enige pijnlijke is dat invicta logo ernaast :stuck_out_tongue:.

1 like

Ben hier niet om W2D te pluggen, maar er staat heel duidelijk: “drie jaar fabrieksgarantie

2 likes

Dat maakt t voor mij een no go :neutral_face:

2 likes

Je hebt gelijk, had alleen naar de specs gekeken waar louter over garantie op uurwerk gesproken wordt.

Ik vind het geweldig. Zit met smart te wachten op de bicolor versie van de Combat sub. Moest hem laatst laten gaan. Zo een acht jaar geleden kocht je voor 500 euro een nieuwe. Daarna schoten de prijzen van de combat Sub omhoog richting de duizend euro wat volgens mij hun eigen ondergang is geworden. Fijn om te zien dat de prijs weer naar een normaal niveau gaat want dat is hij best waard.

3 likes

Dat je hem dan snel mag ontvangen en ik wens je er alvast heel veel plezier mee :+1:

Nee ik zit te wachten tot hij weer voor 500 euro op Watch2day voorbijkomt. En dat gaat zeker weer gebeuren. Had zelf deze vroeger en eigenlijk spijt dat ik hem had weggedaan. De prijzen werden echter zo belachelijk dat ik hem nooit terug heb gekocht. Op Chrono24 wordt er bij sommigen nog steeds een kleine 1000 euro voor gevraagd. Als deze op watch2day komt denk ik niet dat ik me kan beheersen.

4 likes

Prachtig horloge en heb er aangedacht om het nu aangeboden exemplaar te bestellen, maar wat ik zeg, het invicta logo naast de advertentie heeft mij doen besluiten er van weg te blijven.

De weerzin tegen Invicta begon bij mij toen ik ze in Miami naast de I LOVE MIAMI T-Shirts zag worden aangeboden.

3 likes

Uurwerk wordt door velen gebruikt als synoniem voor horloge. Is in Nederland geen standaard taal, maar wel in België. Wellicht “verbelsen” wij een beetje :wink:

2 likes

Toch begrijp ik dit niet. Wanneer Invicta glycine niet had overgenomen hadden mensen liever een kleine duizend euro betaald dan de helft voor hetzelfde horloge maar met een andere eigenaar… Er komt veel emotie kijken bij de hobby maar dit is toch raar? Moest er ook even aan wennen maar ik zeg nu geweldig gedaan Invicta en een eerlijke prijs voor deze klok.

2 likes

Bij de een dus wat meer dan bij de ander :smile:

1 like

Ik heb gelukkig iets meer emotie bij mijn portemonnee. :grin:

1 like

Heb ik gelukkig geen last van :wink::+1:

Het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat Invicta snel besparingen op materialen, assemblage en kwaliteitscontrole gaat invoeren bij Glycine. Wellicht dat men daarom wat voorzichtiger is?

Er zijn precedenten. Kijk wat Saab overkomen is na de overname door GM. Willekeurig voorbeeldje dat mij als neo-Zweedse toch enigszins raakt…

1 like

Deze heb ik ook gehad, misschien niet moeten verkopen was een fraai en prettig dragend horloge. Enkel de tekst Combat op de wijzerplaat hadden ze wat mij betreft weg mogen laten.

Denk dat dat echt wel meevalt. Glycine heeft zichzelf gewoon in de voet geschoten door in enkele jaren de prijzen met 50% omhoog te gooien. De materialen waren echt niet beter geworden. Hadden een beetje last van een Omega syndroom die dit wel kan maken. :smiley:

1 like

denk aan mij ! :innocent:

1 like