Dat je hem dan snel mag ontvangen en ik wens je er alvast heel veel plezier mee 
Nee ik zit te wachten tot hij weer voor 500 euro op Watch2day voorbijkomt. En dat gaat zeker weer gebeuren. Had zelf deze vroeger en eigenlijk spijt dat ik hem had weggedaan. De prijzen werden echter zo belachelijk dat ik hem nooit terug heb gekocht. Op Chrono24 wordt er bij sommigen nog steeds een kleine 1000 euro voor gevraagd. Als deze op watch2day komt denk ik niet dat ik me kan beheersen.
Prachtig horloge en heb er aangedacht om het nu aangeboden exemplaar te bestellen, maar wat ik zeg, het invicta logo naast de advertentie heeft mij doen besluiten er van weg te blijven.
De weerzin tegen Invicta begon bij mij toen ik ze in Miami naast de I LOVE MIAMI T-Shirts zag worden aangeboden.
Uurwerk wordt door velen gebruikt als synoniem voor horloge. Is in Nederland geen standaard taal, maar wel in BelgiĆ«. Wellicht āverbelsenā wij een beetje 
Toch begrijp ik dit niet. Wanneer Invicta glycine niet had overgenomen hadden mensen liever een kleine duizend euro betaald dan de helft voor hetzelfde horloge maar met een andere eigenaar⦠Er komt veel emotie kijken bij de hobby maar dit is toch raar? Moest er ook even aan wennen maar ik zeg nu geweldig gedaan Invicta en een eerlijke prijs voor deze klok.
Bij de een dus wat meer dan bij de ander 
Ik heb gelukkig iets meer emotie bij mijn portemonnee. 
Ik heb gelukkig iets meer emotie bij mijn portemonnee.
Heb ik gelukkig geen last van 

Het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat Invicta snel besparingen op materialen, assemblage en kwaliteitscontrole gaat invoeren bij Glycine. Wellicht dat men daarom wat voorzichtiger is?
Er zijn precedenten. Kijk wat Saab overkomen is na de overname door GM. Willekeurig voorbeeldje dat mij als neo-Zweedse toch enigszins raaktā¦
Deze heb ik ook gehad, misschien niet moeten verkopen was een fraai en prettig dragend horloge. Enkel de tekst Combat op de wijzerplaat hadden ze wat mij betreft weg mogen laten.
Het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat Invicta snel besparingen op materialen, assemblage en kwaliteitscontrole gaat invoeren bij Glycine. Wellicht dat men daarom wat voorzichtiger is?
Er zijn precedenten. Kijk wat Saab overkomen is na de overname door GM. Willekeurig voorbeeldje dat mij als neo-Zweedse toch enigszins raaktā¦
Denk dat dat echt wel meevalt. Glycine heeft zichzelf gewoon in de voet geschoten door in enkele jaren de prijzen met 50% omhoog te gooien. De materialen waren echt niet beter geworden. Hadden een beetje last van een Omega syndroom die dit wel kan maken. 
denk aan mij ! 
Ik kan een aantal Nieuwe Nomossen krijgen met 20% korting.
Is 20% veel bij Nomos? Ik vond 't een tikje tegenvallen voor opruimingsuitverkoop (soort van opheffings-).
(Ik doe het nu dus niet, de Meistersinger blijft)
De volgende modellen:
562, 741, 742, 421, 177, 1103, 1111, 492, 775 & 740
Heetman zat met Nomos op -30%, ook op wat nieuwere modellen zoals Neomatiks
Kijk, het viel mij tegen.
Ze zijn de zaak al aan het verbouwen, ze komen niet meer de winkel inā¦
Als je dan in de winkel 30-50% korting had in de laatste weken & mij wat aanbiedt met 20%ā¦
Geen idee of die 30-50 gericht was op alle merken, maar ik had wel meer korting verwacht inderdaad.
(Ik bedoel, bij een goede korting was ik koper geweest van de 1103, nu nietā¦)
Die lag bij Heetman iig met -30%
Ja maar, lag is een vies woord. 
Maar, zeker als prijs voor een ābekendeā valt het me stevig tegen.
Ik heb ook gelijk doorgegeven dat het voor mij niks wordt.
Zoān korting is vaak prima te regelen als je even zoekt.
Ik baal er uiteraard wel van, maar ja⦠Het is niet anders.
Haha eens. Maar als je een beetje kijkt op C24 dan zijn dit gewoon normale prijzen waar je ze voor kunt vinden. Kortom: iets meer korting mag dan ook wel
De Bijenkorf heeft nu leuke aanbiedingen (o.a. Seiko, Casio, Maen, SevenFriday en Maurice Lacroix.
De Bijenkorf heeft nu leuke aanbiedingen (o.a. Seiko, Casio, Maen, SevenFriday en Maurice Lacroix.
Zijn wel serieuze aanbiedingen
update: de eerste is niet te bestellen. Online uitverkocht; geen winkelvoorraden