Geen idee of het interessant is
Citizen AT2471-58L Eco-Drive Horloge | 43 mm
Geen idee of het interessant is
Citizen AT2471-58L Eco-Drive Horloge | 43 mm
72 mensen hebben op de eerste link geklikt. 22 op de 2e link. Schijnbaar werkt reposten
Even niet opgelet
Komt er nog een dan
Voor de Star Wars fans…
Citizen JG2131-51H Star Wars Vintage Horloge | 34 mm
Net over de grens in Aken. Opheffingsuitverkoop alles minimaal 30% korting. Nomos Omega tag Heuer Longines etc. Uhren - Lücker
Zelf een mooie TH Carrera op de kop kunnen tikken.
Ligt het aan mij of hebben ze geen website waar je kunt bestellen?
Nee in Duitsland is internet nog niet zo’n ding😜. Wilde hem desondanks toch delen. Voor het prijsverschil eventueel de moeite waard om te rijden. Merken staan op de site. Je kunt altijd ff bellen en vragen of ze het nog hebben. Rolex is allemaal al weg.
Tijdens de braderie bij mij in de gemeente doet een lokale juwelier normaal aan leuke Seiko kortingen van -40/45%. Maar dit jaar is het anders en -20% op alle horloges.
Hij heeft een aantal leuke LE Seiko liggen zoals een Sumo.
Let wel, korting enkel in de winkel, niet online. Het is in Schoten te doen, net boven Antwerpen.
Korting nog vandaag en morgen.
-30% op diverse Oris
Eentje besteld, ben benieuwd naar de kwaliteit!
Komen hier ook niet nog import kosten bovenop gezien dit spul uit Zwitserland komt?
N.a.v. je bericht gegoogled
Hoeveel invoerrechten moet ik betalen vanuit Zwitserland?
Die moet u altijd betalen, vanaf 1 juli 2021 is er geen btw-vrijstelling meer voor pakketjes tot € 22. Reken op 21% btw, voor een aantal producten geldt een verlaagd tarief van 9%. Is uw aankoopbedrag € 150 of meer? Dan betaalt u ook invoerrechten.
Dus er komt nog heel wat bij inderdaad. Dan is het niet meer zo interessant
Thanks om te delen. Daar liggen goeie deals tussen.
Had je toevallig ook een foto van het aanbod van JLC?
Ik heb er toch een mailtje aan gewaagd. Die seamaster 300 summerblue is ook wel erg aantrekkelijk.