Deze wil ik wel toevoegen aan de collectie…
Calibre De Cartier WSCA0010
Gaat niet lang meer duren ook, nu alleen nog kijken waar ik de beste deal kan maken! (Iemand tips? )
Oprecht een van de mooiste Rolexen. Eenvoud in combinatie met een prachtige kleur groen
Wellicht hier?
Bedankt! Meteen even een mail eruit gestuurd.
Ich wünsche dir viel Erfolg!
Ziet er niet verkeerd uit.
Afmetingen: Diameter: 38mm / Dikte: 10.1mm / Lug-tot-lug: 45mm
Gewicht: 85 gram / 150 gram met stalen band
Materiaal kast: 316L roestvrij staal
Waterdicht: 10 ATM (100 m/330 ft)
Kristal: Krasbestendig saffier met anti-reflectiebehandeling
Achterzijde kast: Transparant met krasbestendig saffier
**Nachtdisplay:**Wijzerplaat: lichtgevend materiaal op de indices en op de uurwijzer en minutenwijzer
Materiaal band: 316L roestvrij staal
Sluiting: Dubbele inzet
Lugwijdte: 22mm
Montage: Eenvoudig (tool-free) montagesysteem
Wat zijn deze vroege Franck Muller modellen prachtig oud geworden… ik ga deze steeds meer waarderen. Als je ze in de huidige tijd bekijkt waren ze bij Muller hun tijd ver vooruit met deze kleuren. Ik wil ze allebei graag! Rose en witgoud:yum:
Vreemd eigenlijk dat deze kleur er nog niet was. Wat is plc?
Er zijn er zelfs die nog enigszins betaalbaar zijn. Erg leuke horloges.
Pcl staat voor polished center links, de middelste schakels van de band zijn dus gepolijst en dat zorgt voor een beetje meer bling
Ah, ik vind de oudere versies ook mooier met de all brushed bracelet. Ze zouden het als ootie moeten bieden tegen een idiote markup
Dat dus, denk die combi maakt het wat meer Toolwatch, al zal het nu niet staan aangezien er meer gepolijste delen zijn.
Ben zelf meer van de Toolwatch maar dat had je misschien al wel gemerkt.
Jaaaaaaa
Wat ik juist zo gaaf vind aan de Aqua Terra (vooral de Skyfall versie met vertike strepen) is datie zowel een beetje toolish, sportief en dressy overkomt.
En hij loopt op een heel fijn lijntje in het midden.
Een polished center link trekt hem idd al meer uit die fijne balans naar het dressy
Mee eens, gisteren toevallig beetje naar lopen YouTuben. Erg mooie aqua terra!