Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Gaan hier toch niet elk kickstarter early bird specials zooi hier plaatsen…

1 like

Ja, maar let erop dat dit dus sponsored posts zijn, geen onafhankelijke stukken. Het bevestigd wel de website waar ze je klandizie willen.

@seikoepson volgens mij is dit terug naar de Kickstarter prijzen, dus een deal of toch een tweede kans (als het allemaal maar legitiem is, waar ik voor vandaag niet aan twijfelde).

1 like

De Kickstarter is al lang verlopen. Er is wel een nieuwe pre-order, maar de deal is nog een stuk lager geprijsd. Ik heb geen Kickstarter gepost, maar een korting.

Was voor mij in principe geen kickstarter project, toen ik het opzocht. Dat werd het na dieper spitten om uit te vissen welke van de 2 websites legit is.

Daarbij is volgens mij iedereen die via de site wil kopen, er bij gebaat als ze op de juiste site zitten en niet op een clone.

Nog steeds 20% korting op Tag Heuer en Omega bij Driessen, voor degene die deze gemist hadden.

Geen spectaculaire kortingen maar zeker interessant voor de lokale liefhebber, stukje garantie en service is ook wel wat waard natuurlijk.

4 likes
2 likes

The Pitzmann II is uit ervaring enorm de moeite waard. Het is ‘slechts’ 100USD korting vanaf 700USD, maar misschien toch aantrekkelijk:

1 like

En nog wat meer alpina Edox en nog wat spul staat op Ibood voor 70% korting.

Niet mis:

2 likes
2 likes
2 likes

15% OFF* FULL PRICE ITEMS WITH CODE BF15
THOUSANDS OF ITEMS REDUCED
*EXCLUDES SELECTED BRANDS, 0% FINANCE AND OTHER VOUCHERS
NO ADDITIONAL CHARGES TO PAY ON EU DELIVERIES

3 likes

525 pond? Zelfs zonder import is dit al geen koopje toch? :grimacing:

1 like

En dan leveren ze ook nog DDP volgens mij.

Maar 630 euro lijkt mij niet duur.

Even op euro zetten
Er zijn geen importheffingen van toepassing plus 15 % korting. :+1:
Netto €616,25.

1 like

Geldt die 15% niet alleen op full priced items?

Ik heb niet ALLE kleine lettertjes gelezen. :eyes:
Toen ik mijn exemplaar bestelde kreeg ik de 15 % , geen import heffing en gratis bezorgd.

Zie nu dat Seiko niet meer op de merken korting lijst staat.

1 like

Ik heb hem in m’n mandje gegooid en code toegepast. Pakt ie niet en mandje weer geleegd.

Lekkah! Ben benieuwd naar het NA Topic en de foto’s, natuurlijk!

1 like

Ze hebben ook een .com website met euro prijzen.

https://nl-be.firstclasswatches.com/seiko-prospex-heritage-turtle-1968-re-interpretation-automatic-black-dial-stainless-steel-spb315j1-p-95916/

Maar dat geeft een €725. Als je deze voor €616 hebt kunnen bestellen dan heb je daar een prima deal gescoord

1 like