Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Daar is ie dan!! Wat een service, snel verzonden, goed verpakt en ook nog allemaal extra gadgets in de doos (lippenstift/make up spiegel om de dames nog gelukkiger te maken ;)….heel erg blij ermee, nogmaals dank voor de tip op dit prachtige forum!!

59 likes

Jij gaat punten scoren! :wink:

2 likes

Dit vind ik zo leuk, je ziet een waanzinnige deal voorbij komen en reageert sneller dan de juwelier waarschijnlijk zijn fout heeft ingezien. Kudos voor de juwelier die niet achteraf probeert de koop ongedaan te maken.

7 likes

Top geregeld, heel leuk die extra’s, maakt het nog specialer.

De renders doen dit horloge geen eer aan, wat ziet die er mooi uit in het echt! :heart_eyes:

1 like

Korting op o.a. Longines, Montblanc, TAG Heuer, Frederique Constant, Omega, Piaget.

Bij Royal Coster Diamonds (Amsterdam).

http://www.royalcoster.com/nl/collections/black-friday

2 likes

Sluit mooi aan bij het GTG topic van van de week

2 likes

Je doet er verstandig aan om de horloges in levende lijve te bekijken. Ik heb hier onlangs 2 seiko’s besteld met korting en helaas moeten retourneren. Ze verkopen ze als nieuw, maar de exemplaren die je thuis krijgt zitten vol krassen en vegen.
Dezelfde horloges worden nu weer opnieuw aangeboden op de website. Dus beter goed bekijken voordat je overgaat tot aanschaf.

2 likes

45%

2 likes

Verschillende mooie Edox horloges aan 50% :

3 likes

Seiko’s in de sale :fire:

3 likes

10% korting? Als je goed zoekt kan je ze nu al goedkoper vinden.

7 likes

Nog nergens goedkoper gezien

Met deze 20% (extra)

2 likes

Seiko modellen 20% korting

3 likes
2 likes
3 likes

Von Doren wordt 8 en vieren dat met een Grand Master voor slechts 800EUR. Gezien de volle prijs (en reeds belastingeninclusief) mag dat een mooie deal heten. Het is een flink, doch erg smaakvol horloge.

3 likes

7 likes

Waar vind ik die aanbieding?

O excuses! Wrong topic!

1 like