Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Dank voor je inzicht. Ik zit nu een beetje op de wip, zou nu meteen iets kunnen bestellebn maar vraag me af of het niet handiger is nog 2 weken te wachten. Als ik het zo lees kan ik beter nu toeslaan :cowboy_hat_face:

TAG Heuer Carrera

Date

Automatic, 36 mm, Steel set with 11 VS diamonds

Retailprijs € 4.300,00

https://juwelier-willems.be/nl/uurwerken/filter_q=eyJicmFuZHMiOlsiMTE4Il0sImZpbHRlcl82MyI6WyIxMTIiXSwicSI6IiIsInNvcnQiOiJuZXciLCJtYWluY2F0cyI6WzEzXSwibWluX21heF9wcmljZV9pbmNsIjp7Im1pbiI6MCwibWF4IjoiMjE3MCJ9fQ==/p=1

5 likes

Min 60% op de list Price. :+1:

Lekker scrollen en uitzoeken. :blush:

2 likes

Dank voor deze tip, was op zoek naar dit horloge voor mijn vrouw, prijs is alleen bizar laag, weet iemand iets over betrouwbaarheid deze zaak. Op chrono24 zitten ze allemaal rond de 3500? Krijgt op Google zeer goede reviews in ieder geval…

1 like

Betrouwbaarheid is prima heb hier vorige maand een Rado Centrix besteld, werd via DHL Express de volgende dag geleverd. Bombproof verpakt (iets te overdreven zelfs).

Reageren ook snel op vragen via de mail.

1 like

https://www.boozt.com/nl/nl/timex-archive/expedition-north-automatic-41mm-titanium-case-black-dial-black-eco-friendly-strap_32701954/228413724?localLanguage=1&volume=0&cq_src=google_ads&cq_cmp=20116723844&cq_con=146812714457&cq_term=&cq_med=pla&cq_plac=&cq_net=g&cq_pos=&cq_plt=gp&gad_source=1&gbraid=0AAAAADf1iSj7jHfoK0KL8Y06eBXcdQ3bL&gclid=EAIaIQobChMIuLGdrPrZiQMVO52DBx3d0S1bEAQYGiABEgL4ZPD_BwE

3 likes

De roze is besteld en betaald. Ben benieuwd of ze leveren, was denk ik toch foutieve prijs op de website. De roze staat nu weer op 4300 en niet meer leverbaar, de groene aangepast naar 4300,-….wanneer DHL toch aan de deur staat: nogmaals dank voor deze top-tip!!

6 likes

Lijkt mij een zeer goede prijs!

1 like

De Centrix die ik vorige maand had besteld, was met zo’n 40% korting, maar dat betrof een laatste model. Ik had verwacht dat dit ook hier het geval zou zijn.

Ik ben benieuwd! Hou ons op de hoogte. Je vrouw zal er vast dolgelukkig mee zijn. Als je het voor deze prijs geleverd krijgt, is het een zeer goede deal! Zelfs als ze het niets vindt, kun je er waarschijnlijk nog winst op maken ook :).

1 like

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang € 10,00 korting op uw eerste bestelling!

Ze hebben zich weer bedacht in de prijs zie ik, weer terug op retail

1 like

Zijn er nog leuke straps aanbiedingen voor Black Friday? Ik kreeg zojuist wel een email van Colareb, zij doen 20%.

Nog andere goede adressen?

Misschien is dit wat.

Black Friday | WatchGecko

2 likes

Klopt, waarschijnlijk per ongeluk hun inkoopsprijs ex btw op site gezet….maar: heb bericht van DHL: morgen levering :grinning:…. Dus 50% korting op 1 van de nieuwste Tag Heuer! Mijn vrouw zal blij zijn….

15 likes

Wat een mazzel, dat is nog eens een cadeau :star_struck:

3 likes
3 likes

Tsja, een vliegende heb ik nooit gehad . Maar wat is dit dan?

en dan er bovenop nog 45 euro extra korting , waar moet dit naar toe???
:woozy_face:

1 like

…naar Hendrik Ido Ambacht wellicht…? :wink:

Op bestsecret.nl

4 likes

Black friday aanbiedingen zijn al begonnen bij Siebel. Weet iemand of je de bonnen ook kunt inleveren op de BF korting? De actie vd dag Siebel is er weer…