Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Let op! Je kan maar max € 50,00 besteden aan een aankoop.

Vanwege wetswijzigingen kunt u met deze giftcard maximaal € 50,- per transactie besteden.
Het eventuele restant blijft op de giftcard staan.

Dus mocht er iemand belangstelling hebben voor een giftcard code dan heb ik er nog wat over.

1 like

Huh ??

Ja inderdaad.
Wilde een Seiko kopen en kwam niet verder om 1 code geactiveerd te krijgen.
Vervolgens krijg ik die melding te zien.

Dus uhh, zit nu met 4 voucher codes.
Mocht er iemand een code over willen nemen stuur me dan even een pb-tje.

1 like

Vreemd?
Waarom zetten ze dan dit neer ?

1 like

Vaag verhaal zeg. Volgens een wetswijziging? Heel vaag.

1. :popcorn:
  2. Welke wetswijziging Siebel?
  3. Dit kunnen we, als het geen bug is, wel even sticky maken. Want hiermee krijg je een hoop hooivorken op je dak.

Uhh ja. Hierdoor wordt je wel op het verkeerde been gezet.
Heb actievandedag al een mail gestuurd.

1 like

Zie alleen dit bij een VVV of fashion kaart staan:

1 like

Heb een paar maanden terug 6 vouchers bij ze besteld, toen was het € 27,50 p.st
Alle vouchers werkten niet, diverse keren geprobeerd na 4 dagen heen en weer gebeld en gemaild was ik het wel zat !
Had ze toen geeist om onmiddelijk mijn geld terug te storten en de volgende dag stond het bedrag op mijn rekening.

1 like

Je kan ze ook in de winkel inlossen, wellicht kan het daar wel?

Heb via deze actie paar maanden geleden 4 horloges gekocht. Ging allemaal prima.

Vreemd ook.
In het verleden had ik dit probleem niet.

Heb ze nu hier te koop staan en erbij vermeld dat je maar 1 code per bestelling kan gebruiken.
Wellicht zijn er belangstellenden.

Anders wacht ik even de reactie af van actievandedag en van Siebel zelf.

Ja werkte bij mij eerder ook maar nu dus niet meer.

Wetswijziging van Siebel zelf zeker.
Het is een kadobon specifiek voor de Siebel

Het maximum van 50 euro geldt alleen voor cadeaubonnen die je op veel plaatsen kunt inwisselen, zoals de VVV-cadeaukaart, de Boekenbon en de Yourgift-cadeaukaart. Bonnen die je bij maar één specifieke winkel kunt gebruiken, zoals die van Hema, De Bijenkorf of Bol.com, vallen niet onder de EU-regel

4 likes

Wellicht slim om weer een siebelmania topic te openen. De vorige keer werd dit topic overgenomen.

3 likes

Koop je 6 vouchers om een horloge te bestellen, kom je erachter dat je er maar 1 mag gebruiken, om die 5 andere te gebruiken kan je vervolgens 5 aparte bestellingen plaatsen… Wat een strategie😂

1 like

Denk dat het een fout op de site is. Het is idd een uitzondering op de wet. Wel balen als je de G-shock wil. De 20% verloopt over ongeveer een uur haha

Mensen,aub met de Siebelbonnen naar de Siebelsectie van het forum,hier willen we graag leuke (online) winkelaanbiedingen zoals de titel al doet vermoeden.
Anders had het wel “Help,wat moet ik nu met m’n Siebelbonnen” geheten :grin:

6 likes

Of topic (I know), maar u kunt uw VVV bonnen inwisselen voor een (bijvoorbeeld) bol.com bon en kunt u vervolgens bol.com leeg kopen met de bonnen.

1 like

Op de valreep is het mij gelukt nu dus een Casio G-Shock GA-2100-1AER onderweg voor €61,92

Bon gekocht t.w.v. van €50 voor €32 de rest bij betaald :partying_face:

Actie

3 likes