Heb een paar maanden terug 6 vouchers bij ze besteld, toen was het € 27,50 p.st
Alle vouchers werkten niet, diverse keren geprobeerd na 4 dagen heen en weer gebeld en gemaild was ik het wel zat !
Had ze toen geeist om onmiddelijk mijn geld terug te storten en de volgende dag stond het bedrag op mijn rekening.
Wetswijziging van Siebel zelf zeker.
Het is een kadobon specifiek voor de Siebel
Het maximum van 50 euro geldt alleen voor cadeaubonnen die je op veel plaatsen kunt inwisselen, zoals de VVV-cadeaukaart, de Boekenbon en de Yourgift-cadeaukaart. Bonnen die je bij maar één specifieke winkel kunt gebruiken, zoals die van Hema, De Bijenkorf of Bol.com, vallen niet onder de EU-regel
Koop je 6 vouchers om een horloge te bestellen, kom je erachter dat je er maar 1 mag gebruiken, om die 5 andere te gebruiken kan je vervolgens 5 aparte bestellingen plaatsen… Wat een strategie😂
Denk dat het een fout op de site is. Het is idd een uitzondering op de wet. Wel balen als je de G-shock wil. De 20% verloopt over ongeveer een uur haha
Mensen,aub met de Siebelbonnen naar de Siebelsectie van het forum,hier willen we graag leuke (online) winkelaanbiedingen zoals de titel al doet vermoeden.
Anders had het wel “Help,wat moet ik nu met m’n Siebelbonnen” geheten