Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Grand Seiko sale

4 likes

Is de sale op www.thelittlegreenbag.nl al voorbij gekomen?

1 like

Het zijn nu echt zo’n beetje de laatste die ze nog hebben.

1 like

Heb de juiste merken ff gefilterd en aflopend op hoogste korting gesorteerd:

https://www.thelittlegreenbag.nl/accessoires/horloges/analoge-horloges?product_list_order=ALL+-+Sale+Label&brand[0]=CASIO&brand[1]=EDIFICE&brand[2]=Festina&brand[3]=G-SHOCK&brand[4]=Seiko&p=4

2 likes

Longines sale

Longines | SALE | Uitverkoop | BoumanOnline.nl

2 likes

Amazon Prime days zijn begonnen

Timex Men’s Expedition Scout 40mm Watch https://amzn.eu/d/9rm6lK3

Veel horloges met rond de 30% korting

2 likes

Gisteren bracht ik een bezoek aan Reijersen Juweliers in Oudewater, omdat ze een klant van me zijn, en werd ik erop gewezen dat ze sale hebben op dit moment op onder andere MeisterSinger, Frederique Constant, Seiko en Ebel.

Aangezien een mooie korting op dergelijke merken me ook interessant lijkt voor andere HF’ers wilde ik het hier toch graag onder de aandacht brengen.

Voor diegenen die nog niet bekend zijn met Adriaan Reijersen en zijn winkel: zeker een bezoekje waard!

12 likes

Het delen van (online) aanbiedingen zijn we dol op. Hier is een speciaal topic voor waar je dit kunt delen: Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V - 4119 van Perpetuality

4 likes

Kijk aan! Dank voor het verplaatsen.

1 like

13 Killer Timex Watches Are at Pinch-Me Prices Right Now | GQ 13 Killer Timex Watches Are at Pinch-Me Prices Right Now | GQ
Vers van de pers. :+1:

Ik weet niet of het aantrekkelijk is vanuit het VK, maar de kortingen bij Jura Watches op Louis Erard zijn aanzienlijk

3 likes

Ik weet niet of iemand ooit dit merk zonder korting koopt. Maar bij Symfonie Juwelier in Nieuw Vennep hoef je er in ieder geval niet om te vragen… :wink:

3 likes

Longines Hydroconquest 41mm - L3.781.3.98.9

Longines Hydroconquest 41mm - L3.781.3.96.7

2 likes

Van € 1995,00

Voor € 1289,00

3 likes

Deal for Prime members: Timex Unisex Watch, Expedition Scout, Analogue Quartz, Nylon Timex Herren Quarz Uhr mit Stoff Armband TW4B14000 : Amazon.de: Fashion

1 like

Leuk geprijsd voor 1495,- Euro,

Longines Hydroconquest 41mm - L3.781.3.58.9

Longines Hydroconquest 41mm - L3.781.3.06.9

Longines Hydroconquest 41mm - L3.781.3.06.7

2 likes

Die onderste groene op stalen band is best ok :face_with_monocle:

2 likes

Ik heb deze daar besteld :slight_smile:

20 likes