De Centrix die ik vorige maand had besteld, was met zo’n 40% korting, maar dat betrof een laatste model. Ik had verwacht dat dit ook hier het geval zou zijn.
Ik ben benieuwd! Hou ons op de hoogte. Je vrouw zal er vast dolgelukkig mee zijn. Als je het voor deze prijs geleverd krijgt, is het een zeer goede deal! Zelfs als ze het niets vindt, kun je er waarschijnlijk nog winst op maken ook :).
Klopt, waarschijnlijk per ongeluk hun inkoopsprijs ex btw op site gezet….maar: heb bericht van DHL: morgen levering …. Dus 50% korting op 1 van de nieuwste Tag Heuer! Mijn vrouw zal blij zijn….
Black friday aanbiedingen zijn al begonnen bij Siebel. Weet iemand of je de bonnen ook kunt inleveren op de BF korting? De actie vd dag Siebel is er weer…
Daar is ie dan!! Wat een service, snel verzonden, goed verpakt en ook nog allemaal extra gadgets in de doos (lippenstift/make up spiegel om de dames nog gelukkiger te maken ;)….heel erg blij ermee, nogmaals dank voor de tip op dit prachtige forum!!
Dit vind ik zo leuk, je ziet een waanzinnige deal voorbij komen en reageert sneller dan de juwelier waarschijnlijk zijn fout heeft ingezien. Kudos voor de juwelier die niet achteraf probeert de koop ongedaan te maken.