Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

De Centrix die ik vorige maand had besteld, was met zo’n 40% korting, maar dat betrof een laatste model. Ik had verwacht dat dit ook hier het geval zou zijn.

Ik ben benieuwd! Hou ons op de hoogte. Je vrouw zal er vast dolgelukkig mee zijn. Als je het voor deze prijs geleverd krijgt, is het een zeer goede deal! Zelfs als ze het niets vindt, kun je er waarschijnlijk nog winst op maken ook :).

1 like
2 likes

€ 199,00

2 likes

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang € 10,00 korting op uw eerste bestelling!

Ze hebben zich weer bedacht in de prijs zie ik, weer terug op retail

1 like

Zijn er nog leuke straps aanbiedingen voor Black Friday? Ik kreeg zojuist wel een email van Colareb, zij doen 20%.

Nog andere goede adressen?

Misschien is dit wat.

Black Friday | WatchGecko

2 likes

Klopt, waarschijnlijk per ongeluk hun inkoopsprijs ex btw op site gezet….maar: heb bericht van DHL: morgen levering :grinning:…. Dus 50% korting op 1 van de nieuwste Tag Heuer! Mijn vrouw zal blij zijn….

15 likes

Wat een mazzel, dat is nog eens een cadeau :star_struck:

3 likes
3 likes

Tsja, een vliegende heb ik nooit gehad . Maar wat is dit dan?

en dan er bovenop nog 45 euro extra korting , waar moet dit naar toe???
:woozy_face:

1 like

…naar Hendrik Ido Ambacht wellicht…? :wink:

Op bestsecret.nl

4 likes

Black friday aanbiedingen zijn al begonnen bij Siebel. Weet iemand of je de bonnen ook kunt inleveren op de BF korting? De actie vd dag Siebel is er weer…

Daar is ie dan!! Wat een service, snel verzonden, goed verpakt en ook nog allemaal extra gadgets in de doos (lippenstift/make up spiegel om de dames nog gelukkiger te maken ;)….heel erg blij ermee, nogmaals dank voor de tip op dit prachtige forum!!

59 likes

Jij gaat punten scoren! :wink:

2 likes

Dit vind ik zo leuk, je ziet een waanzinnige deal voorbij komen en reageert sneller dan de juwelier waarschijnlijk zijn fout heeft ingezien. Kudos voor de juwelier die niet achteraf probeert de koop ongedaan te maken.

7 likes

Top geregeld, heel leuk die extra’s, maakt het nog specialer.

De renders doen dit horloge geen eer aan, wat ziet die er mooi uit in het echt! :heart_eyes:

1 like

Korting op o.a. Longines, Montblanc, TAG Heuer, Frederique Constant, Omega, Piaget.

Bij Royal Coster Diamonds (Amsterdam).

http://www.royalcoster.com/nl/collections/black-friday

2 likes