Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Sluit mooi aan bij het GTG topic van van de week

2 likes

Je doet er verstandig aan om de horloges in levende lijve te bekijken. Ik heb hier onlangs 2 seiko’s besteld met korting en helaas moeten retourneren. Ze verkopen ze als nieuw, maar de exemplaren die je thuis krijgt zitten vol krassen en vegen.
Dezelfde horloges worden nu weer opnieuw aangeboden op de website. Dus beter goed bekijken voordat je overgaat tot aanschaf.

2 likes

45%

2 likes

Verschillende mooie Edox horloges aan 50% :

3 likes

Seiko’s in de sale :fire:

3 likes

10% korting? Als je goed zoekt kan je ze nu al goedkoper vinden.

7 likes

Nog nergens goedkoper gezien

Met deze 20% (extra)

2 likes

Seiko modellen 20% korting

3 likes
2 likes
3 likes

Von Doren wordt 8 en vieren dat met een Grand Master voor slechts 800EUR. Gezien de volle prijs (en reeds belastingeninclusief) mag dat een mooie deal heten. Het is een flink, doch erg smaakvol horloge.

3 likes

7 likes

Waar vind ik die aanbieding?

O excuses! Wrong topic!

1 like

Voor de Longines liefhebbers mooie aanbiedingen op een aantal toffe modellen zoals o.a.:
de Legend Diver, Spirit Zulu Time, Heritage en zijn te vinden in diverse configuraties.

Zeker de moeite waard om eens doorheen te scrollen. Verder kun je zelf nog filteren op een aantal andere merken uiteraard, heb degene die ik het meest interessant vind als aparte link opgenomen voor jullie gemak.

Black Week Longines sale tot 30%

Black Week Bell & Ross tot 30%

Black Week Nomos tot 30%

Black Week Baume & Mercier tot 40%

Black Week Zenith 20%

Black Week Oris tot 30%

Black Week Hamilton tot 30%

8 likes

Montoir doet hun alleraardigste duikmodelletje (neem dat aan of niet van iemand die het minder op de duikers heeft) voor slechts iets onder de 350EUR.
Stripe Checkout (direct naar betaling van de bestelling)

1 like

Als hun horloges net zo goed zijn gemaakt als hun website, dan blijf ik er wel weg. :sweat_smile:

4 likes

Vreemd. De website heb ik zeker in het verleden gewoon werkend gezien. De media was redelijk lovend over het horloge. Ik heb geen reden om vreemde praktijken te verwachten, maar het moet gezegd dat de aanbiedingen de laatste tijd vlug op elkaar zijn gevolgd. Voor wie durft dan en het ontwerp echt waardeert?

1 like