Hier met stalen band erbij.
Ga je zeker niet aan misdoen aan deze. Aandoen en voor de rest 0 omkijken naar met de Tough Solar en Multiband 6. Zelf een 15-tal Casio horloges en dit is degene die ik het meeste draag.
Van € 1795
Voor € 1295
Van € 795
Voor € 555
Edox Swiss Les Bemonts Ultra Slim Horloge | Heren
https://www.ibood.com/nl/s-nl/o/edox-swiss-les-bemonts-herenhorloge/1178280?utm_source=app_android&utm_medium=app&utm_campaign=sharebutton&utm_content=1178280
Jlc nog harder
Geloof 44% in 4 jaar ofzo
Die hangen al maandenlang rond op iBOOD. Ik heb het gevoel dat ze er maar moeilijk van af komen, en persoonlijk vind ik de prijs wat heftig.
En dat zijn ze wel echt aan het merken, want het is niet voor niets dat ze weer met CEO’s schuiven en een eerdere weer terugkomt.
Het zijn prachtige horloges, maar de prijzen gaan nergens meer over. (Al kun je dat natuurlijk ook bij Omega, Rolex en de andere stijgers zeggen)
Deze Seiko in Outlet Roermond gescoord.
Normaal €189, nu €115 en met 10% outlet korting voor €103,50.
Die hebben inderdaad de inflatiecijfers iets te gretig verwerkt in hun producten. Jammer, ik had graag nog eens een JLC gekocht, maar vind ze nu te duur.
Lekker sportief .
Heb deze er al vaker zien liggen en twijfel dan altijd, maar als ik deze rond uw pols zie… heel mooi!
Heb er afgelopen zomer voor dezelfde prijs een snxs79 gekocht.
Ja voor m’n pols is ie perfect!
Maar jij hebt ook een goeie aankoop gedaan!
Kek jasje ook
Apple Watch SE 2023 ( 44mm ) voor €234 incl. verzenden bij Amac.
M.b.v. coupon → WELKOM
Dit ; Apple Watch Series 9 kopen? | Apple begint bij Amac | Apple begint bij Amac
Ik ben jaloers op je schoenen! Heb helaas nog nooit geluk gehad bij Nike
Ik heb een half uur in de rondte gesprongen toen ik zag dat ik ze bij Nike had gewonnen… niet normaal!
Gisteren overigens zoals gebruikelijk weer een L gepakt…
Ja hier ook helaas, maar de medium olives blijven geweldig.