Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Hier ook helaas. Eenmalig de mazzel gehad met de Travis Scott Air Max 1, maar helaas niet mijn ding en ze doorverkocht aan mijn broertje.

1 like

Idem hier! Hoop ooit een een raffle te winnen. Die Olives zijn gewoon mega.

1 like

Ja ben er nog steeds super blij mee, mag ze alleen wel weer ff een poetsbeurt geven…
Wellicht dat er in t nieuwe jaar weer wat nieuwe colorways gaan uitkomen die heel Nice zijn!

9 likes
2 likes

Nike is tegenwoordig uncool toch?

In het kort: teveel leunen op retro en niet meer vernieuwend.

Edit: sorry voor de off-topic!

1 like
7 likes

Ja, deze kwam ik ook al op het spoor door de post van @SJW. Ondanks Raymond Weil (mag ik dat zo zeggen?) wel erg van onder de indruk… Dun, 100m waterdicht, sw330-2 uurwerk. Twijfel, twijfel…

1 like

Ik mag niet toeslaan van mijzelf, maar zou het wel begrijpen als jij dat wel doet :grin:

2 likes

Casio G-SHOCK DW-6900HD-8ER via

horlogeoutlet.nl voor €59.

Dit ; G-SHOCK DW-6900HD-8ER 46mm

Inschrijven voor de nieuwsbrief geeft nog 5% korting.

2 likes

Echt een prachtige deal!

1 like

Met Citizen nieuwste Eco Drive E365 uurwerk. :+1:

5 likes

Bekijk Oyster Perpetual Submariner op: Oyster Perpetual Submariner, Nicholas Foulkes | 9781805218937 | Boeken | bol

3 likes

Goede aanbieding die jet star! Was toevallig aan het kijken maar een jet star, maar de rode variant. Mmmm… :grimacing:

Het is de Captain America L.E 5000 pieces world wide.

2 likes

5000 is bij mij geen limited edition meer

2 likes

Blijft een heerlijk horloge, met 30% eraf is het een no-brainer!

9 likes

Wel jammer van de Miyota 9075 GMT ( Japanese Movement ) ?

Dat is voor mij juist een absoluut voordeel, de Miyota 90xx familie is in mijn ervaring een erg robuust platform.

5 likes

Mee eens! Dit uurwerk is top, een true GMT waar de 2e tijdzone wijzer per uur kan worden verzet. Loopt als een zonnetje!

2 likes