Hier ook helaas. Eenmalig de mazzel gehad met de Travis Scott Air Max 1, maar helaas niet mijn ding en ze doorverkocht aan mijn broertje.
Idem hier! Hoop ooit een een raffle te winnen. Die Olives zijn gewoon mega.
Ja ben er nog steeds super blij mee, mag ze alleen wel weer ff een poetsbeurt geven…
Wellicht dat er in t nieuwe jaar weer wat nieuwe colorways gaan uitkomen die heel Nice zijn!
Nike is tegenwoordig uncool toch?
In het kort: teveel leunen op retro en niet meer vernieuwend.
Edit: sorry voor de off-topic!
Ja, deze kwam ik ook al op het spoor door de post van @SJW. Ondanks Raymond Weil (mag ik dat zo zeggen?) wel erg van onder de indruk… Dun, 100m waterdicht, sw330-2 uurwerk. Twijfel, twijfel…
Ik mag niet toeslaan van mijzelf, maar zou het wel begrijpen als jij dat wel doet
Casio G-SHOCK DW-6900HD-8ER via
horlogeoutlet.nl voor €59.
Dit ; G-SHOCK DW-6900HD-8ER 46mm
Inschrijven voor de nieuwsbrief geeft nog 5% korting.
Echt een prachtige deal!
Met Citizen nieuwste Eco Drive E365 uurwerk.
Bekijk Oyster Perpetual Submariner op: Oyster Perpetual Submariner, Nicholas Foulkes | 9781805218937 | Boeken | bol
Goede aanbieding die jet star! Was toevallig aan het kijken maar een jet star, maar de rode variant. Mmmm…
Het is de Captain America L.E 5000 pieces world wide.
5000 is bij mij geen limited edition meer
Blijft een heerlijk horloge, met 30% eraf is het een no-brainer!
Wel jammer van de Miyota 9075 GMT ( Japanese Movement ) ?
Dat is voor mij juist een absoluut voordeel, de Miyota 90xx familie is in mijn ervaring een erg robuust platform.
Mee eens! Dit uurwerk is top, een true GMT waar de 2e tijdzone wijzer per uur kan worden verzet. Loopt als een zonnetje!