Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

De referentie L5.757.4.73.8 heeft normaal betrekking op de set met 3 straps (= de Dolce Vita Tailoring) … maar niet echt uit de advertentie af te leiden.

Is me bijgebleven omdat het volgens mij de enige Dolce Vita is met dit specifieke bandje :wink:

In deze advertentie wel duidelijker … en zie je ook de AVP van 2450 euro : Bouverne - Longines L5.757.4.73.8

2 likes

Oef. Ik moet bekennen dat ik dacht dat de afgeprijsde prijs de gebruikelijke was!

1 like

Zie je, zat ik er toch niet ze heel ver naast. Zeker niet na een beetje vergeten inflatie no doubt

Edit: excuus, er was duidelijk nog meer commentaar. Hoewel 400+ euro voor dat setje natuurlijk ook geen misselijke markup is.

1 like

Prospex SPB189J1 met 27% korting!

En nog meer aardige kortingen!

1 like

Serieus mooi en ondergewaardeerd horloge…

1 like

Veel Bell & Ross afgeprijsd.

2 likes
4 likes

En nog eens -10% als je inschrijft op de nieuwsbrief

2 likes

@jurgenc

Hoe kom je aan die extra 10%?

https://www.zalando.nl/timex-pan-am-waterbury-fly-back-chronograaf-brown-tx152m0l4-o11.html

Stuk of twaalf modellen Zodiac…

2 likes

Met Seiko10 of AKT1DESCR0 als vouchercode

1 like

Loopt volgens mij ook voor geen meter in Nederland.

1 like

Verkopen ze nu ook in het Outlet Roermond bij Watch Station.

2 likes

ALs je de site bezoekt staat er alleen voor leden. Verplicht registreren dus. Onbegrijpelijk wanneer je geld wil verdienen dat je deze restrictie op je site zet.

De grap is dat je ook niet zomaar kan registreren, je moet uitgenodigd worden door iemand die al lid is. :joy:

Nou die zullen wel een dikke omzet hebben. :laughing:

1 like

Zonder twijfel goed bedrijf, ben er al jaren lid en klant en ook meermaals zelf in München geweest. Vooral gericht op kleding, soms ook interessante horloges. Als je iemand zoekt die je moet introduceren en uitnodigen als lid, stuur me een berichtje met je e-mailadres en dan regel ik dat voor je.

4 likes

Dank voor de uitleg!

Het leek mij op eerste gezicht uiterst dubieus (lijkt me lastig als businessmodel) maar blij dat ik het mis heb.

Heel lang stond deze op mijn lijstje. En voor deze prijs is het een koopje.

5 likes