Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Nu al uitverkocht??

Nee toch? https://www.thelittlegreenbag.nl/g-shock-basic-gw-5000u-1er-donkerblauw-2900102075013?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA7se8BhCAARIsAKnF3rw1eqjKK7rVJdwPKIrDcaMdHXRXh82VXzWUNiXniN_zT8sbhHEPfs0aAheAEALw_wcB

Zie het al…members only

Ik wist niet dat ik member was?..

Dat geldt niet voor sale items…

1 like

Marketing

Jawel hoor, je krijgt op sale items nog een keer 10% korting als je member bent. En member stelt niks voor, even aanmelden op de nieuwsbrief en je bent member :sweat_smile:

3 likes

Die is wel heel leuk.

1 like

Ik heb er een account. Als iemand een uitnodiging wil, stuur maar even een pm.

Prima shop verder; onlangs nog enkele Olymp en Eterna overhemden gekocht voor een fractie van de prijs.

Mooi dealtje gescoord!

Wel ja joh…

7 likes

Het moet niet gekker worden.
Even Kassa bellen. :rofl:

2 likes

Ik heb misschien wel interesse maar kan je even toelichten wat ze juist verstaan onder ‘premium’?
Mijn tenen krullen telkens wanneer ik een sale van Zalando Lounge open met ‘premium’ merken en krijg dan van die fashion brand troep te zien (vooral op horlogegebied irriteert me dit mateloos) :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Premium moet je bij Best Secrets voorzien zien in de kleding. Onder de categorie “accessoires” bieden ze dan ook sierraden waaronder horloges aan. Veelal niet interessant omdat dit vaak fashion brand gerelateerd is, met andere woorden; het merk is premium in fashion, maar zeker niet in horloges. Denk hierbij aan Lacoste, Tommy Hilfiger, Diesel, Armani, etc. Maar soms zitten er ook echte horlogemerken bij als Seiko, Edox, Citizen, Oris, Montblanc, Luminox, Gevril, Eterna, Timex en Swiss Alpine. Ik heb er een account, dus al je een uitnodiging wilt, stuur me maar een berichtje.

5 likes

Als ik eerst een uitnodiging nodig heb voordat ik op een site kan, stekken ze hun zooi maar op de plek waar geen licht schijnt. Websites genoeg.

3 likes

Er zijn zelfs winkels waar je op wachtlijsten moet staan of eerst een zwik andere meuk moet kopen voordat je “mag” kopen wat je echt wil. Belachelijk.

9 likes

Sterker nog: er zijn zelfs merken waar je onderhand de voeten vd verkoper moet kussen om op een wachtlijstje te komen om dan vervolgens aantal jaartjes te moeten! wachten om misschien het geluk te hebben om meer dan 10K af te tikken voor het product.

8 likes

Ik vraag mezelf vaak af of zulke mensen echt bestaan.:grimacing:

2 likes

Gelukkig hebben we o.a een voorliefde voor Longines Pieter, daardoor kennen we dat probleem niet :wink:

4 likes

Bulova Super Seville voor €384, Bulova - 96B440 - Polshorloge - Heren - Kwarts - Super Seville, 383,94 €

Nog een video/review https://www.youtube.com/watch?v=PU-tsXsgzO4

4 likes