Beetje door bovenstaande site aan het klikken, deze is volgens mij ook wel leuk:
1530 euro.
Beetje door bovenstaande site aan het klikken, deze is volgens mij ook wel leuk:
1530 euro.
Heb wel gehoord dat deze combi bracelet anders is dan de meest gewilde versie, deze heeft namelijk geen metalen skelet in de plastic schakels.
Verder leuk model, erg jammer van het negatieve display. Het lampje dimt net als de GMW B5000 en is ook op 4 seconden in te stellen, toch beter dan de 5610 of GW50000 hebben.
Was een tijdje geleden een beetje een hype hier: Addies dive met die zandkleurige golven.
2023 Nieuwe Addies Dive 36Mm Topmerk Heren Horloge Bubble Spiegel Pot Cover Glas 10bar Waterdicht Outdoor Sport Quartz Polshorloges - AliExpress
Voor nog geen 5 tientjes.
Met code SECTOR25 nu voor €125.
In blauw en slate gray L.E. 400 pieces.
Wat betekent dat? Dat deze niet zo lekker loopt? Zijn ze het certificaat kwijt? Ander uurwerk?
Kwaliteitskeurmerk.
Ik denk dat de vraag is: waarom heeft dit model horloge normaliter een COSC certificering, maar dit exemplaar niet?
Ik weet wat het is, ik zou alleen willen weten waarom deze in tegenstelling tot andere horloges van hetzelfde mode dit wel hebben
Stuur ze een mailtje. (En laat het dan hier weten…)
Ik denk dat ‘Nearly new’ betekent dat het geretourneerde horloges zijn. Dan valt de korting wel mee.
Zou het niet kunnen betekenen dat ze hem wel ontwikkeld/afgesteld hebben en hierbij de COCS certificering als benchmark houden maar gewoonweg niet de kosten wilden dragen om dit ook daadwerkelijk te laten testen?
Net zoals bedrijven die wel een kwaliteitsmanagement systeem kunnen hebben maar zich niet naar de ISO laten certificeren en auditen.
Omdat ze dat certificaat, papiertje kwijt zijn geraakt toen het retour kwam. Wedden?