Staat bij specificaties, certificaat ontbreekt maar afgeregeld binnen COSC specs
Certificaat zou digitaal opgeslagen moeten zijn en dus te downloaden,alleen op papier bestaat niet meer in deze tijd.
Bij Breitling moet/kun je ‘m ook gewoon downloaden onder het registratienummer van je Breitling,hier ff weggehaald.
Zitten ook de meetgegevens bij gemeten over verschillende dagen(15)en verschillende standen en temperaturen
Koop je ook weleens de aanbiedingen bij ordilu?
Heb een tijdje geleden deze Traser gekocht:
Moet nog even een NA topic maken.
De Avengers zijn ook in outlet Roermond aangekomen met 30% korting
Hun antwoord op mijn email waarin ik vroeg wat de reden was van het ontbreken van het certificaat was:
Thanks for signing up to our newsletter.
We promise not to bombard you with communications.
Instead, we’ll send you news of watch launches, email-only stories and links to cool stuff on our website.
Hopefully, you’ll find them interesting. And if not, you can cancel any time.
All the best!
Weten we dat ook maar weer.
Longines Conquest | HORANDO en met code horando 125 nog eens 125 euro eraf dus 650.euro onder de nieuwe listprijs van Longines.
Zilveren duiker met 15% korting op de prijs van 2023 en nu met nog eens €125 extra korting met de actuele kortingscode
De nieuwe hydroconquest en zuludiver 39mm zijn ook flink onder list hier.
Denk dat ze wat specs door elkaar gooien met de l3.430.4 want ze schrijven ook diamanten, maar die zitten op de 34mm ladies uitvoering die trouwens wel duurder is.
De Horando aanbiedingen zijn wel interessant, zeker ook voor Longines, Tudor en Tag Heuer. Maar mijn horlogepot is niet genoeg gevuld, helaas
Ik zit me ook in te houden om geen 5k naar ze over te maken voor de hydroconquest gmt en 39 mm zuludiver…
Dat filmpje waarbij ze dr bracelet inkorten is wel leip. Dat systeem heb ik nog nooit gezien.
Zou dat goed blijven zitten? Want dan is het best een slim systeem