Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Ik ben sceptisch, het is gewoon minder zeker. Maar het kan voldoende zijn. Je hebt tegenwoordig natuurlijk ook metalen banden met snelsluitingen op de endlinks, die zitten ook maar onder veerspanning vast. Een pushpin überhaupt, maar daar blijft niets aan hangen zoals dat met dit systeem wel kan.

2 likes

Niet de scherpste aanbieding, maar wel een hele mooie:

Volgens mij leuke aanbieding. Ken de website verder niet. Maar volgens mij wel vaker voorbij zien komen. Dit zijn de Edox horloges. Ze hebben ook en nog wat andere “modemerken”.

1 like

Heerlijke Doxa Sub 200 T.Graph Professional (showmodel) met 25% korting.

1 like

2 likes

Dank Daan. Had ik niet gezien!
Ik zal het aanpassen in de tekst.

1 like

Maakt op zich niets uit tenzij ze ze net zo hebben tentoongesteld als bij de Timco, dan mag er wel wat meer vanaf :joy:

3 likes

:joy:

andere wijzerplaat erin is een optie :wink:

1 like

Inderdaad! Andere wijzerplaat (ik zou tevens een andere wijzerset erin laten proppen) en dan heb je veel voor relatief weinig! En dat is best Geinig!

3 likes

Hoe goed de deal ook lijkt, de wrange smaak bij zo’n hommage/clone merk blijft.
Ze hebben zelfs seiko mm200 clones.

2 likes

Heb ik ook last van. Geen geld voor het origineel ? Dan sla ik het over. Ik vind het een beetje gappen …

1 like

Een beetje gappen is lief uitgedrukt. Het dan hommage noemen.:roll_eyes: Dat stoort me best wel.

1 like

28 likes

Zo leuk! :+1: Een nieuwe server en nieuwe avatar, wat een verschil in de hf beleving met vorige week.:blush:

5 likes

:wink::ok_hand:

1 like

Wat een week voor jou! :joy::+1:

2 likes

‘High quanlity’
Tsja, dan moet je dit niet doen natuurlijk!

1 like
3 likes

Weet niet of deze al was gedeeld:

2 likes