Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Limited Edition Bullhead - 3000 stuks

citizen-av0072-01x-promaster-land-tsuno-15549695

3 likes

:rofl: :joy: :rofl:

1 like

Een hoop leuk spul bij Timex 50%
Jammer dat deze geen 50% is.

5 likes

Deze niet eerder geplaatst als aanbieding, maar kwam vandaag binnen en even omgehad (niet lang omdat ook een tweede NA binnen kwam haha), maar voor €105 inclusief verzending vind ik dit toch wel een koopje!

11 likes

Dat is maar net hoe je het bekijkt. Persoonlijk zou ik er nog geen €15 voor over hebben.
Kisten vol met €100 horloges vind ik meer zonde van het geld dan bv 1 Tudor.
Iedereen uiteraard zijn manier van hobby beleven.

4 likes

Dat is mijn mening zeker ook, dan heb je het echt over verzamelaars de 'hoarders ’ van het forum :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik voel me aangevallen haha

1 like

Deze ook op de radar. Helaas tijdens de Black Friday deals te lang getwijfeld

1 like

Spotte deze op MP. Is niet meer full set omdat eerste eigenaar de bracelet heeft gehouden en er zit een kras rond de kroon. Is zichtbaar op de foto’s. Wat vinden jullie eigenlijk een realistische prijs?

1 like

Vind 2250 wel te hoog.

Waar lees jij dat de originele stalen band er niet meer bij zit?

Eigen advertentie waarschijnlijk…

2 likes

En ik dacht dat ik te achterdochtig was,maar jij denkt hetzelfde.:grin:

Ik ook… Verkoper wil zakken tot 1900. Maar in deze staat heb ik nog wel mijn twijfel.

Ehh nee, de verkoper woont in Brabant. Ik zoals je in mijn naam kan zien aan de andere kant van het land. En als het mijn horloge was geweest had ik m gewoon in het blauwe deel gezet. Dus beetje vreemde ononderbouwde suggestie.

Dat meldt de verkoper in de 1 op 1 communicatie. Nadat ik zag dat er geen staal bij zat, maar ook geen originele strap.

2 likes

Waar heb je hem besteld?

1 like

Temu!

2 likes
2 likes