Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

2 likes

Kunnen we hier gewoon eens ophouden met die Ali aanbiedingen die duidelijk geen hommages meer zijn? Gewoon complete nep shit dat. Ik dacht dat we hier liefhebbers waren. Daar heeft dit echt niks meer mee te maken. Walgelijk gewoon.

29 likes

Het is wellicht een idee om de term ‘aanbieding’ iets meer te respecteren. Een feauxmage welke om overduidelijke redenen voordeliger is geprijsd dan zijn geestelijk vader beschouw ik niet echt als een aanbieding. Het horloge is simpelweg goedkoop.

Verder stoort het mij niet als iemand interesse toont in een specifieke tak van horloges. Iedereen moet zelf bepalen hoe ver ze willen gaan voor een nieuwe aanwinst en waar ze de grens leggen.

Desondanks denk ik niet dat het nodig is om de advertenties van ome Ali hier te delen. Ik wil niet het risico lopen een buitenkansje op een ‘orgineler’ horlogs te missen, omdat er te veel bijna-aanbiedingen worden gedeeld.

29 likes

Subtiele uitleg
:angel:

Eens tot de laatste alinea. Anyway beetje balen dat mijn post zelfs gevlagd is. Was niets ‘illegaals’ aan en kunnen we net zo goed hele hommage topics gaan sluiten :sweat_smile:. Niet iedereen heeft het geld voor de real deal en volgens mij is dit ook niet verboden. Tot slot is het forum toch weer snel genoeg om vliegensvlug door alle aanbiedingen te vliegen :smile:

9 likes

Het is inderdaad erg fijn dat het forum zo snel is!

Ik blijf uit de budget/hommage discussie.

Die was je net gestart, lijkt mij.

4 likes

Ow jee. Ik begrijp je punt.

1 like

Zo een ‘hommage’ is wel handig om eens te zien of het origineel eventueel zou bevallen.
Scheelt een boel centjes mocht het ding tegenvallen.
Verder vind ik het een soort van triest als mensen met koopkracht een pagani rocken.
Maar goed, je kunt niet in iemands portemonnai kijken.
Tegelijkertijd is het bij jongeren een logische tussenstap richting een echte ooit.

Even OT
Nieuw met korting wordt Van Willigen 010 steeds interessanter!

5 likes

Excuses voor dit bericht en bijbehorende contradictio in terminis.

Maar kunnen we dit topic gebruiken puur voor leuke horloge aanbiedingen?

Voer discussies a.u.b. elders.

7 likes

Ja maar!… ja maar!…

Ik vermeld alleen homages als ze verbeteren, in mijn opinie, op het originelde design… zo vond ik dat de sugges aircommand met zijn handwound st1901 (era apropriate) en marginale decrease in thickness van 13.75mm tot 13mm… plus beide van staal, domed saphire, en beide ceramic bezel…de ene is €164 en de ander €21.450… ja das dan makkelijke keuze

14 likes

Dat maakt de alinea erboven dus irrelevant.

1 like

Een hommage is geen aanbieding, maar gewoon een goedkope rip off.
Open dan het grote leuke Hommage koopjes topic, dit zijn geen aanbiedingen.

Een aanbieding is List minus zoveel % en niks anders dan dat.

14 likes

Een reductie op prijs, waar het horloge ook vandaan komt, is een aanbieding… je hebt in ckere zin gelijk, een 1:1 of homage full price aanmerken als aanbieding is concurrentie vervalsing, tuurlijk kunnen wat sjinezen dat goedkoper in elkaar fletsen

1 like

Heren, heren: ik denk dat de chill-pills weer in de aanbieding zijn bij de Kruidvat :wink:

10 likes

Ed nobel heeft wat leuke citizens in de sale
https://shop.ednobel.nl/product-category/herenhorloges/?orderby=popularity

2 likes

On topic: voor mij niet alleen een aanbieding maar ook incoming:

24 likes

Aparte dial, mooi. Veel draagplezier binnenkort :+1:.

1 like

Dit heeft niks met een hommage te maken natuurlijk, dat zie je toch zelf ook wel mag ik hopen.

1 like