Helemaal mee eens! Ik heb er vorig jaar een Seiko Anita opgehaald, en zal er zeker nog eens terug gaan. Mooie zaak en netjes geholpen.
Winkelcentrum Keizerswaard. (Rotterdam).
Volgens mij heet de juwelier “de Keizer”.
Echt hoge kortingen bij Juweelco in Den Haag.
Vandaag langs geweest en echt hoge kortingen ook op zondag geopend.
Van Prisma tot Fortis teveel merken om op te noemen.
Ook veel Seiko’s met knappe kortingen.
Ik wil het jullie toch even doorgeven zodat jullie eventueel een kijkje kunnen nemen.
Leuk, thanks! Nog 15% korting bij inschrijving nieuwsbrief, dus voor 85 euro verzonden.
Ze hebben hem ook 2e hands, moet wel meer betalen
https://tracking.boumanonline.nl/w/7555/d21c14b68cccdd30fa48b771648b76b1/0
Maurice LaCroix Sale Flash Sale.
Staat er ook eentje in het blauw hier maar deze is oa. ook wel leuk(er) qua prijs: Koop Breitling Endurance Pro 44 - X823101G1C1S1 Als nieuw, nooit gedragen! Met originele doos en garantie. (Breitling) online bij juwelier-willems.be…
Die groene Aikon is een scherpe deal, maar moeten we raden waar dit te koop is…?
Edit: aah voortbordurend op voorgaande
Wel heel apart, de mailing rept over €1.140 maar op de website springen de cijfers naar een ander getal
Hmmm, hoe is de MLC in vergelijking met bijvoorbeeld christopher ward de Twelve?
De CW nooit in echt gezien maar was van de Aikon wel onder de indruk. Vlijmscherp, erg mooie brushing en met name de band vond ik erg mooi. Die is wel van een ander niveau dan dan CW vanwege de meerdelige links.
Danku! Zeer vriendelijk van u .