Zojuist deze binnengekomen. Dinsdagavond besteld met nog extra 5% korting, vandaag ontvangen.
Voor ongeveer €60 compleet nieuw inclusief verzenden, erg leuk.
Zojuist deze binnengekomen. Dinsdagavond besteld met nog extra 5% korting, vandaag ontvangen.
Voor ongeveer €60 compleet nieuw inclusief verzenden, erg leuk.
Van € 799,00
Voor € 640,09
Van € 4800,00
Voor € 3690,00
Van € 1795,00
Voor € 995,00
Zit zelf te twijfelen over deze.
Iemand ervaring met dit model?
Van € 1835,00
Voor € 999,95
Zal deze korting zijn omdat een bruine wijzerplaat met een bruin bandje niet courant is ?
Wat bedoel je precies met courant?
Dat het niet bij elkaar past qua stijl?
Niet in trek , niet gangbaar .
Ja zou kunnen, maar op andere websites is de prijs gewoon nog normaal. Ik denk dat het een model is dat niet meer geproduceerd is en misschien om die reden wat goedkoper is.
Heel veel horloges gehad, maar ben erg happy met de Aikon 39mm zowel qua draagcomfort als de totale afwerking.
De vergelijking kan ik niet zeggen, maar op basis van een uiterst betaalbaar vrouwen model Aikon was ik best onder de indruk van de bouwkwaliteit en kast/bandafwerking bij MLC.
De Aikon word in mijn ogen weleens ten onrechte verguisd. Dat gezegd, groter dan 39mm moet ook niet met deze opzet en ik zou graag datumloze (of eventueel op 6) varianten van de dial zien. Het platform kan meer hebben dan erin gestopt wordt.
Ja, bij de kleine maat vrouwenversie is dat ook duidelijk. Het heeft heel veel karakter en best veel presence, maar rustig is het niet.
Oordeel zelf maar.
Ikzelf was meer onder de indruk van de CW12. En daarom nu de Titanium versie incoming
Interessant! Voor mij bevestigt het dat de ML misschien wat zou mogen afslanken en ook onder het crystal iets aan verfijning zou mogen doen, maar dat de basiselementen sterk blijven. Ik zie bij ML echter weinig tekenen van lust voor vernieuwing. Zoals het staat kan ik me goed voorstellen dat CW gewoon meer detaillering en een fijner profiel biedt dat menigeen zal kunnen overtuigen.
Damn… uitverkocht. Jammer. Had nu toch de knoop soort van doorgehakt.