Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Stuk of twaalf modellen Zodiac…

2 likes

Met Seiko10 of AKT1DESCR0 als vouchercode

1 like

Loopt volgens mij ook voor geen meter in Nederland.

1 like

Verkopen ze nu ook in het Outlet Roermond bij Watch Station.

2 likes

ALs je de site bezoekt staat er alleen voor leden. Verplicht registreren dus. Onbegrijpelijk wanneer je geld wil verdienen dat je deze restrictie op je site zet.

De grap is dat je ook niet zomaar kan registreren, je moet uitgenodigd worden door iemand die al lid is. :joy:

Nou die zullen wel een dikke omzet hebben. :laughing:

1 like

Zonder twijfel goed bedrijf, ben er al jaren lid en klant en ook meermaals zelf in München geweest. Vooral gericht op kleding, soms ook interessante horloges. Als je iemand zoekt die je moet introduceren en uitnodigen als lid, stuur me een berichtje met je e-mailadres en dan regel ik dat voor je.

4 likes

Dank voor de uitleg!

Het leek mij op eerste gezicht uiterst dubieus (lijkt me lastig als businessmodel) maar blij dat ik het mis heb.

Heel lang stond deze op mijn lijstje. En voor deze prijs is het een koopje.

5 likes

Nu al uitverkocht??

Nee toch? https://www.thelittlegreenbag.nl/g-shock-basic-gw-5000u-1er-donkerblauw-2900102075013?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA7se8BhCAARIsAKnF3rw1eqjKK7rVJdwPKIrDcaMdHXRXh82VXzWUNiXniN_zT8sbhHEPfs0aAheAEALw_wcB

Zie het al…members only

Ik wist niet dat ik member was?..

Dat geldt niet voor sale items…

1 like

Marketing

Jawel hoor, je krijgt op sale items nog een keer 10% korting als je member bent. En member stelt niks voor, even aanmelden op de nieuwsbrief en je bent member :sweat_smile:

3 likes

Die is wel heel leuk.

1 like

Ik heb er een account. Als iemand een uitnodiging wil, stuur maar even een pm.

Prima shop verder; onlangs nog enkele Olymp en Eterna overhemden gekocht voor een fractie van de prijs.

Mooi dealtje gescoord!