Het moet niet gekker worden.
Even Kassa bellen.
Ik heb misschien wel interesse maar kan je even toelichten wat ze juist verstaan onder ‘premium’?
Mijn tenen krullen telkens wanneer ik een sale van Zalando Lounge open met ‘premium’ merken en krijg dan van die fashion brand troep te zien (vooral op horlogegebied irriteert me dit mateloos)
Premium moet je bij Best Secrets voorzien zien in de kleding. Onder de categorie “accessoires” bieden ze dan ook sierraden waaronder horloges aan. Veelal niet interessant omdat dit vaak fashion brand gerelateerd is, met andere woorden; het merk is premium in fashion, maar zeker niet in horloges. Denk hierbij aan Lacoste, Tommy Hilfiger, Diesel, Armani, etc. Maar soms zitten er ook echte horlogemerken bij als Seiko, Edox, Citizen, Oris, Montblanc, Luminox, Gevril, Eterna, Timex en Swiss Alpine. Ik heb er een account, dus al je een uitnodiging wilt, stuur me maar een berichtje.
Als ik eerst een uitnodiging nodig heb voordat ik op een site kan, stekken ze hun zooi maar op de plek waar geen licht schijnt. Websites genoeg.
Er zijn zelfs winkels waar je op wachtlijsten moet staan of eerst een zwik andere meuk moet kopen voordat je “mag” kopen wat je echt wil. Belachelijk.
Sterker nog: er zijn zelfs merken waar je onderhand de voeten vd verkoper moet kussen om op een wachtlijstje te komen om dan vervolgens aantal jaartjes te moeten! wachten om misschien het geluk te hebben om meer dan 10K af te tikken voor het product.
Ik vraag mezelf vaak af of zulke mensen echt bestaan.
Gelukkig hebben we o.a een voorliefde voor Longines Pieter, daardoor kennen we dat probleem niet
Behoorlijk goede prijs: Watchmaking, George Daniels | 9780856677045 | Boeken | bol
Heb er zelf de volle pond voor moeten betalen: € 50,00.
Bulova Super Seville voor €384, Bulova - 96B440 - Polshorloge - Heren - Kwarts - Super Seville, 383,94 €
Nog een video/review https://www.youtube.com/watch?v=PU-tsXsgzO4
Hele goede prijs, dankjewel! Gelijk laten komen.
Leuke aanbiedingen bij Wesselink en Vreeker in Alkmaar op diverse Certina’s en Seiko’s. Lekker dat ik exact het moment koos om een foto te maken dat het zonnetje scheen voor het eerst in een maand tijd. Daardoor niet goed zichtbaar de, mijns inziens topper, Certina DS Action 38mm in zwart voor €699.
Ik zie sinds een weekje de prijzen van de Mido Multifort TV Big Date dalen op Chrono. Volgens de grafiek nu op het laagste punt sinds introductie. Het valt voor mij mooi samen met het moment dat ik tot aanschaf over wilde gaan. Mijn bestelling is gemaakt
Mis ik iets? Waar is deze aanbieding dan? Heb je deze onder de 1k gekregen? Bij olfert vond ik em het goedkoopst.
Ik heb 'm inclusief verzendkosten leuk onder de 1K.
Het is in die zin geen aanbieding maar een prijsverlaging bij verschillende handelaren. Dat lijkt zich nog voort te zetten.
Netjes… Ben erg benieuwd, dit horloge houd me al een tijd bezig…Kan niet beslissen welke kleur. Blauw of zwart.
Deze stond laatst nog tekoop hier