Deze hier al gedeeld?
https://www.glycinestore.eu/nl/glycine-combat-sub-39-gl0402/
Dat is best een flinke korting
Zeker
Seiko in Roermond tot 2 feb
Sharp edged gmt ( zero Halliburton) voor een heel scherpe prijs
Dat zijn over het algemeen altijd de prijzen…ze adverteren met hele hoge retailprijzen en vervolgens een hele hoge korting
Ok, een bewuste strategie dus eigenlijk, maar ik neem aan dat ze, in dit specifieke voorbeeld, ook soms gewoon €1400 kosten zonder de korting? Of dit is echt altijd?
Nee dit is echt altijd, ik heb ze nog nooit voor 1400 weg zien gaan, ik heb ze overigens wel voor minder dan de 550,- verkocht zien worden dus het is eigenlijk nog best duur op dit moment
Dat is een continue korting. Glycine is best een leuk merk maar kapot gemaakt en ongeloofwaardig geworden met z’n continue hoge kortingen. De adviesprijs kun je beter vergeten, de kortingsprijs is de normale prijs van een Glycine en meer zijn ze naar mijn mening inmiddels ook niet waard met hun continue korting strategie.
Ik vind het ook een merkwaardige strategie idd, ik zou hier zelf ook niet voor kiezen. Zijn er nog merken die dit doen of is Glycine hier een beetje uniek in?
Is de invicta strategie, de eigenaar van Glycine.
Correct ……
Ik heb het idee dat Invecta en Glycine hier wel de kroon spant.
Die Sharp Edge is echt debiel goedkoop zeg!
Leuke Ice-Watch ( Richard Mille ) Quartz Steel Chrono @ €84,15 incl verzenden via Amazon.nl
Ondertussen blijkbaar alweer 211 euro …
Yep
Tja een nogal dwaze strategie wordt het horloge niet minder van. Alleen eenmalig wat irritatie bij de aanschaf.
Oprecht een mooi en goed gebouwd horloge. Laatst een gepast en al een paar keer boven de koopknop gehangen. Heel veel waar voor je geld bij dit model.
Maarja, uiteindelijk wil je toch een Hydroconquest
Niet echt een aanbieding maar wel een apart horloge met schakels die je zelf in kunt korten door een mechanisme: