Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Nettere horloges hebben over het algemeen leren bandjes. Dan zou ik inderdaad een ander horloge kiezen. Wat wil je er maximaal aan uitgeven?

Is dit allemaal vanwege een horloge van 49 euro?

6 likes

Ja, hij vind hem ook interessant omdat hij 49 euro is

49 euro, ik had geen horloge op de planning staan, ziet er wel leuk uit, geen datum en anders dan de rest van mijn horloges.

Je moet alles in overweging nemen, voor mij is 49 euro best veel geld.

Dat denk ik ook wel.

1 like

Dan moet je het gewoon lekker niet doen. Niet kopen om het kopen omdat het zogenaamd een goede aanbieding is. Je kan dan beter even doorsparen voor iets waar je echt 100% achter staat. Ik kan je nu al zeggen dat je hier spijt van gaat krijgen.

6 likes

Het is imho voor 49 euro een prima horloge maar je hebt compromissen te sluiten.

Als je dat niet wilt moet je niets kopen.

Dat lukt al niet met de band. En om er dan een stalen band voor te gaan kopen

Ik vond het een leuke aanbieding, tot ik de diameter zag. 45mm is echt enorm

2 likes

Dat wil ik ook niet, het moet me zo ook bevallen. Je kunt het horloges binnen 60 dagen retour, dan weet ik het natuurlijk zeker of het wat voor mij is.

Al mijn horloges hebben deze maat, dat is voor mij een voordeel.

1 like

Wat is jouw polsomtrek? Je vindt grotere horloges per definitie mooier?

1 like

Voor 45mm “dress” beter 25+.

2 likes

Het verschilt per horloge hoe groot het draagt. Dit model gaat heel groot op de pols ogen omdat de bezel best dun is. Ook al omdat de plaat vrij kaal is.

:joy:

Mijn pols is 20,5 cm. Het horloge oogt inderdaad groot

1 like

Door wijsheid wijzer.
Bij twijfel niet doen. :rofl:

Jammer eigenlijk. Het is best een leuk horloge om te zien. Alleen vééél te groot.

Geen horloge op leer kopen als je een losse bracelet niet betalen kan.
Raar verhaal eigenlijk. Misschien moet je je bij zo weinig financiële speelruimte bij een horloge houden.

1 like

Ik kan zeker een metalen bracelet betalen, alleen heb ik teveel hobby’s en moet het geld een beetje verdelen.

3 likes

Dat geeft helemaal niks maar dan zou ik het niet uitgeven aan rommel.
Spaar het op en koop wat goeds / moois. Inplaats van te zoeken naar iets goedkoops.

3 likes

Te weinig financiële speelruimte dus.

2 likes