Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Kun je dit rommel noemen? Ik heb enkele steeldive horloges dus zie Jcob niet als rommel, of vergis ik me?

Het is geen rommel, maar absoluut ook geen merk waar de gemiddelde horlogeliefhebber warm van wordt.

Dat geloof ik, dat merk ik als ik een foto plaats in het topic: wat dragen we vandaag. Als ik een steeldive of addiesdive plaats meestal 10 likes of minder, bij de Casio of Seiko veel meer likes.

Die maken replicas van seikos. Denk dat chinezen veel kwaliteit leveren maar echt liken…

Dat is iedereen bekend, maar kan best van mijn tuna can replicas genieten, omdat ze vaak best leuke kleurtjes hebben,die je bij Seiko niet krijgt.

1 like

Klopt. Ik vind dat die eerste twee merken ook over het algemeen schaamteloze kopiƫren maken. Merken zonder echter Heritage. Wat dat ook precies mag betekenen :wink:

Als ik naar mezelf kijk waardeer ik kopieen/hommages minder dan de originele ontwerpen. Kan me voorstellen dat anderen dat ook doen.

Langer horloges designen :stuck_out_tongue:

Steeldive en addiesdive hebben mss een paar originele ontwerpen (?), maar voor de rest een kopieerapparaat.

Wat dat betreft vind ik san martin of chinese microbrands met een eigen smoel (phoibos, zelos etc) een stuk leuker.

Snap ik. Maar als ik dat niet zeg, duiken er waarschijnlijk weer een aantal mensen bovenop die dat onzin vinden :wink:

Och, genoeg bedrijven bestaan te kort om heritage te hebben en maken liefhebbers horloges zoals Christopher Ward.

Ik denk niet dat je je vergist. We staan er gewoon anders in. Je kan je geld maar 1x uitgeven. En als €50 veel is. Zou ik persoonlijk geen doos vol met Chinese hommages kopen. Ik ben zelf ook geen rijke en vind het leuk ergens voor te sparen. Als ik het heb vind ik het niet erg om veel uit te geven. Maar iets kopen omdat het maar €50 is. Vind ik kopen om te kopen.

12 likes

Klinkt als de discussies die ik hier soms thuis heb. :raised_hands:

Of nog interessanter… iets retour sturen en zeggen dat je geld hebt verdiend. :smiling_face_with_tear:

10 likes

Vrouwen logica :joy: Herkenbaar.
Mijn zoon zegt altijd dat als zijn moeder het woord korting ziet, ze automatisch denkt; het is bijna gratis

2 likes

Heerlijk als je zo kan denken. Altijd win/win

3 likes

Is dit het aanbiedingen topic of zit ik weer in dagbrakers?

moneymoneymoney

30 likes

Het is wel een feit.
:innocent:
(Meestal)

1 like

On topic. Voor als je in de markt bent voor Grand Seiko, Zenith, hier wat leuke aanbiedingen bij Rueschenbeck in Duitsland. Op verzoek vast ook wel naar NL te versturen, of een leuk dagje Duitsland :slight_smile:

8 likes

Veel leuke aanbiedingen bij horloge.nl met o.a. de Citizen 8 series voor 20-30% minder.

Bijvoorbeeld deze blauwe

2 likes

Niet eens een echte aanbieding…maar een stalen Casio voor slechts €59,90 :person_shrugging:

www.debijenkorf.nl/casio-horloge-mtp-1302pd-2avef-7840090104-784009010403038

2 likes

Die hadden laatst 40 procent op breitling…dat was nog eens goed

1 like

Aanbieding, echt geen geld voor een heel aardig horloge.

4 likes